Anja Rubik często wykorzystuje swoją wysoką pozycję w świecie mody, żeby promować artystów, których ceni. Dzięki jej wystąpieniom na czerwonym dywanie, suknie od Anthony'ego Vacarello przeszły z kuluarowych rozmów krytyków mody do mainstreamu luksusu. Podobny los może czekać Eddiego Borgo, postać znaną w środowiskach artystycznych Nowego Jorku. Projektuje on biżuterię od przeszło 10 lat, ale własną markę założył dopiero w 2008 r., gdy dostał zlecenie stworzenia biżuterii do pokazu Phillip Lim.

Anja przyjaźni się z projektantem i chętnie pokazuje się z nim na nowojorskich salonach. Eddie Borgo i jego partner byli też gośćmi ekskluzywnej kolacji wyprawionej przez modelkę z okazji premiery drugiego numer 25 Magazine.

Kolacja 25 Magazine: Anja Rubik, Eddie Borgo i jego chłopak, stylista Keegan Singh / fot. D'vision

Kampania z Anją Rubik nie jest pierwszym przykładem zaangażowania ludzi mody w promowanie marki Eddie Borgo. Przed top modelką w naszyjnikach i bransoletach pozowały topowe stylistki amerykańskich magazynów: Giovanna Battaglia i Kate Lanphear. W nowej kampanii na sezon wiosna-lato 2013 zobaczymy wyraziste, seksowne zdjęcia. Przypominają one trochę Anję znaną z reklam Giuseppe Zanotti jesień-zima 2012.

GALERIA

Czytaj dalej:

Anja Rubik w "Natural Beauty", albumie Jamesa Houstona