Anja Rubik, dzięki promowaniu takich marek jak Gucci, Mango, Ralph Rucci, czy Massimo Dutti (i to tylko w tym sezonie!) może pochwalić się 14. miejscem w rankingu Forbesa dla najlepiej zarabiających modelek (zobacz tutuaj). Polska blond piękność nie spoczęła jednak na laurach. Top modelka pojawiła się właśnie w nowej kampanii popularnego szmapana Dom Pérignon. Na zdjęciach Rubik ma na sobie suknie autorstwa Iris van Herpen, zaprojektowane na potrzeby projektu "Dom Pérignon Metamorphosis by Iris van Herpen", którego twarzą jest właśnie Rubik.

Luksusowy trunek produkowany przez firmę Moët et Chandon, został nazwany na część benedektyna z klasztoru Hautvillers. Co ciekawe, Pérignon nie wynalazł a "zrewolucjonizował sposób produkcji" tego napoju alkoholowego. Dom Pérignon jest szampanem typu vintage. Oznacza to, że wszystkie winogrona pochodzą z tego samego rocznika, a gdy zbiory są słabe rocznik po prostu nie trafia do sprzedaży.

Anja Rubik nową ambasadorką Dom Pérignon >>