Ten projekt śledzimy (z wypiekami na twarzy) od samego początku! W końcu,rzadko się zdarza, żeby najlepsza polska modelka zaprojektowała kolekcję dla polskiej sieciówki. Po tygodniach oczekiwania wreszcie możemy przyjrzeć się z bliska kampanii Anja Rubik Exclusive Collection dla Mohito. Autorką zdjęć jest Paola Kudacki.

Anja Rubik, ikona modelingu i stylu, inspiruje kobiety na całym świecie. Od lat utrzymuje się na szczycie rankingów, a branża chwali ją za świetne sesje i prywatne looki. Limitowana linia, która trafi do sklepów w całej Polsce już 14 listopada, jest odzwierciedleniem stylu słynnej modelki. W ofecie pojawią się klasyczne białe koszule (z lekko odkrytymi ramionami), a także sekswone czarne (i na dodatek prześwitujące). Nie zabraknie spodni z modnymi frędzlami oraz z rozszerzonymi nogawkami, luźnych swetrów, t-shirtów, marynarek i sukienek o prostych liniach. Już wiemy, że będziemy polować na srebrną bomber jacket. To nie wszystko, Rubik pomyślała również o akcesoriach. Jej fanki będą mogły kupić w Mohito buty, kapelusze, skórzane plecki, czy srebrne kopertówki. W informacji prasowej na stronie internetowej LPP możemy przeczytać:

"Bardziej niż kolekcję w tradycyjnym znaczeniu, chciałam pokazać zestaw ikonowych, wyprzedzających trendy basic’ów . Zaprojektowałam kolekcję ready-to-wear wraz z akcesoriami, które moim zdaniem każda kobieta powinna mieć w swojej garderobie: wyrafinową i szykowną."

Ceny? Najtańsze dodatki kosztują 59,99 zł. Ubrania (np.koszule, wełniane swetry i żakiety) kosztują od 99,99 do 349, 99 zł. Najdroższe są spodnie ze skórzanymi elementami - ich koszt to bagatela 699,99 zł.

Anja Rubik dla Mohito - kampania >>