Allegro porusza temat uprzedzenia w najnowszej reklamie świątecznej

Świąteczna reklama Allegro to coś, na co czeka się cały rok. Za każdym razem niesie za sobą niezwykle ważny przekaz i tak porusza, że aż wywołuje wzruszenie. Tak jest i tym razem. Reklama okraszona coverem znanej piosenki "Never Ending Story" została stworzona przez agencję Ogilvy i wyreżyserowana przez Jakoba Ströma. Przedstawia historię ojca, który nie akceptuje chłopaka swojej córki, ponieważ jest on wytatuowany. To, co najbardziej przykuwa uwagę ojca to napis "HATE" na palcach jednej dłoni chłopaka. Okazuje się jednak, że wybranek dziewczyny pracuje w tym samym szpitalu, w którym jej ojciec jest lekarzem. Wówczas mężczyzna przestaje kierować się pierwszym wrażeniem i uprzedzeniami.

Już kilka razy, w okresie świąt, udało nam się wzruszyć Polaków. Podobnie jak w poprzednich latach zależało nam na tym, żeby za emocjonującą opowieścią kryło się jeszcze coś ważnego. Właśnie dlatego, wspólnie z naszą agencją kreatywną Ogilvy, szukaliśmy historii, która opowie o tym, co nas łączy i co sprawia, że w święta możemy być naprawdę razem. Jak pokazuje nasza historia, nie warto oceniać książki po okładce. Można się pięknie różnić, a chęć poznania drugiej strony i dostrzeżenie jej piękna, nawet jeśli nie wszystko nas łączy, jest najważniejszą wartością - komentuje portalowi Wirtualne Media Joanna Kobylińska-Andrzejak, senior brand management specialist w Allegro.