Alice Dellal po raz drugi wystąpiła w kampanii torebek Chanel Boy. Niewielkie, przewieszone na długim łańcuszku, czasem pikowane - Boy to takie młodzieżowe 2.55. Grupą docelową są młode dziewczyny, majętne, ale trochę niepokorne. Punkowa modelka z Wielkiej Brytanii doskonale nadaje się na wzorzec dla klientek z tego segmentu.

Alice Dellal dla Chanel: kampania Chanel Boy 2012 r.

Alice Dellal należy do bardzo silnej grupy modelek, wywodzących z brytyjskiej socjety. Wśród urodziwych córek sławnych i/lub bogatych są także siostry Delevingne, Tali Lennox, Lily McMenamy czy Amber Le Bon. Dellal była wręcz skazana na sławę, bo po matce, brazylijskiej modelce, odziedziczyła urodę, a po ojcu majątek i nazwisko bogatej i wpływowej rodziny. Podobnie, jak w przypadku Cary Delevingne, najważniejszym czynnikiem była tu jednak osobowość. Modelka jest zbuntowana, pyskata, wytatuowana i ostrzyżona. To jej zawdzięczamy popularność fryzury typu undercut.

Za każdym razem, gdy należy zareklamować jakiś produkt czy kolekcję jako alternatywny, rockowy czy kontestujący luksus, Alice Dellal jest zapraszana na plan. Modelka reklamowała m. in. kolekcję Vivienne Westwood dla Melissa, Marc by Marc Jacobs czy Doc Martens. Jej największym fanem jest Karl Lagerfeld. Niewysoka modelka o kontrowersyjnej urodzie wystąpiła w kampanii regularnej kolekcji Chanel (j-z 2012; a teraz powraca jako twarz "Boy". Nowa kampania jest bardziej grzeczna od poprzedniej, a Alice została sportretowana jako łagodna wielbicielka koni i jazdy konnej Ot, dziedziczka idealna.

Jak Wam się podoba druga odsłona kampanii Chanel Boy z Alice Dellal?

Kampania i torebki w GALERII