Genialne posunięcie marketingowe ze strony Miu Miu! W maju reżyser Abdellatif Kechiche odebrał Cannes Złotą Palmę za film "Życie Adeli - rozdział 1 i 2", a już w lipcu jego aktorki i muzy zostały zaproszone do reklamowania kolekcji Miu Miu Resort 2014. Sesja ze słynnym duetem Inez & Vinoodh odbyła się w nowojorskim studiu, ale podróż francuskich aktorek udało się zachować dotąd w tajemnicy. Niespodzianka czekała na październik, czas premier kampanii seoznu Resort.

Czy Miu Miu przyćmi wszystkie inne reklamy Resort 2014? Wszystko na to wskazuje - "prawdziwi" ludzie zawsze budzą więcej emocji niż zbyt idealne modelki. Obie aktorki są nieco niższe i pełniejsze od standardowych dziewczyn Prady, ale na pewno plasują się w czołówce najseksowniejszych Europejek. Zwłaszcza Léa Seydoux wyrasta na nowy francuski symbol seksu, spadkobierczynię Brigitte Bardot. 28-latka ma także doświadczenie w modelingu - jej najważniejsze zlecenie to długi kontrakt z Pradą na reklamy perfum Candy.

Teraz ta sama Miuccia Prada upomniała się o swoją ulubioną francuską aktorkę, dziewczynę wyrażającą przewrotnego ducha marki Miu Miu. W tej decyzji jest też sporo wyrachowania. Spójrzmy prawdzie w oczy, Léa Seydoux i Adèle Exarchopoulos tworzą duet idealny nie dzięki kapitalnemu aktorstwu, a atmosferze skandalu, która towarzyszyła filmowi "życie Adeli - rozdział 1 i 2". Przeciętny widz nie skupiał się na pełnej niuansów reżyserii, a na długich i wyjątkowo prawdziwych scenach seksu między bohaterkami. Naszym zdaniem, w ubraniu są równie hipnotyzujące. Zwłaszcza, gdy to ubranie od Miu Miu.

Léa Seydoux i Adèle Exarchopoulosw kampanii Miu Miu Resort 2014 >>>