Motywem przewodnim komunikacji projektu jest postać DON PEDRO (występująca na jednym z t-shirtów), która zachęca do przystąpienia do akcji.
100% przychodu ze sprzedaży t-shirtów przekazane zostanie dla szpitala na walkę z COVID-19.

Marka BYTOM wprowadziła do sprzedaży serię t-shirtów w ramach wyjątkowej akcji MISSION: HELP. Idea akcji opiera się na trzech fundamentalnych elementach pochodzących z DNA MARKI: ODPOWIEDZIALNOŚĆ – SENTYMENT – SZCZYTNY CEL, a zarazem kontynuuje działania marki mające na celu promocję polskiej sztuki i kultury. Nadruki na koszulkach odwołują się do sentymentalnych wspomnień Klientów. Motywem przewodnim pierwszego z t-shirtów jest plastyczna postać DON PEDRO, zachęcająca do przystąpienia do akcji; drugi z produktów natomiast nawiązuje do popularnej w PRL akcji "Niewidzialna ręka", a jego celem jest obudzenie w odbiorcach siły pomagania i chęci pozostawienia jej widzialnego śladu w formie zakupu koszulki.

BYTOM przekaże 100% przychodu ze sprzedaży t-shirtów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Tychach Megrez Sp. z o.o. na walkę z Covid-19.

Pod tym linkiem znajduje się więcej informacji: https://www.bytom.com.pl/a-mission-help