Agent Provocateur to marka, która kojarzy nam się z ultra seksowną i zmysłową kobiecą bielizną. Jednak ten wizerunek nieco się zmieni. Firma postanowiła zwrócić się ku potrzebom współczesnych klientów. Wprowadza na rynek genderową linię ubrań, w której poza bielizną erotyczną i codzienną znajdziemy też streetwearową odzież. Kolekcja nosi nazwę "Les Girls Les Boys" a jej premiera miała miejsce dzisiaj, 1 września. Na razie światło dzienne ujrzało tylko 100 sztuk. Ich estetyka odbiega od prowokującego stylu Agent'a. To bokserki, majtki "hipster", graficzne koszulki, wygodne biustonosze oraz bodies z minimalistycznymi wzorami. Ich przeznaczeniem jest dawanie poczucia komfortu i swobody każdego dnia. 

Za wprowadzenie genderowej linii ubrań odpowiada założycielka Agent Provocateur, Serena Rees. Firma działa na rynku od 1994, a teraz robi zwrot ku millenialsom. Jej designerzy zauważyli, że młodzi ludzie odchodzą od wizerunku kobiet promowanych przez Agent lub Victoria's Secret. W dobie internetu coraz szerzej mówi się o samoakcptacji i innym postrzeganiu seksualności. Kobiety nie kupują bielizny dla podkreślenia swoich kształtów, ważniejsza jest dla nich funkcja użytkowa. Wolimy czuć się naturalnie i swobodnie w swoim ciele, zamiast porównywać się do modelek z reklam. Kolekcja "Les Girls Les Boys" będzie dostępna na lesgirlslesboys.com oraz w sklepach takich jak Nordstorm czy Selfridges

Agent Provocateur wprowadza genderową linię bielizny - ZDJĘCIA >>