Nowości kosmetyczne: Nudestix, Nudies All Over Face Color, 119 zł

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez NUDESTIX (@nudestix) Gru 30, 2019 o 5:01 PST

To nowa marka dostępna na polskim rynku! O Nudestix pisaliśmy już jakiś czas temu przy okazji młodych firm, na punkcie których oszalał świat. Brand założyła Jenny Frankel, chemiczka z ponad 20-letnim doświadczeniem (pracowała m.in. dla MAC i Cover FX) razem ze swoimi córkami, Ally i Taylor. Panie wymyśliły koncept na produkty do makijażu w formie sztyftu lub kredki (wyjątkiem są szminki w płynie), które podkreślą naturalne piękno ich klientek. W ofercie znajdziemy podkłady, róże do policzków, eyelinery, cienie i kredki do oczu, czy wspomniane pomadki do ust. Kosmetyki Nudestix są proste w użyciu, nie zawierają parabenów, konserwantów, a nawet glutenu. Część z nich jest też wegańska. 

Jeśli nie wiecie, który produkt kupić jako pierwszy, to polecamy wam bestseller, czyli sztyft Nudies All Over Face Color do oczu, policzków oraz ust.

Nowości kosmetyczne: Ouai, Super Dry Shampoo, 119 zł

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez OUAI (@theouai) Sty 23, 2020 o 10:07 PST

Uwielbiamy markę Ouai stworzoną przez stylistkę gwiazd Jen Atkin (współpracuje z siostrami Kardashian, Gwen Stefani, czy Gigi Hadid). Jej spray teksturyzujący do fryzury w stylu "beach waves"  jest światowym bestsellerem i wszystko wskazuje na to, że podobny tytuł otrzyma kolejny produkt tego brandu, a mianowicie suchy szampon. Kosmetyk nie zawiera pudru oraz talku i przeznaczony jest do każdego typu włosów, także tych farbowanych. Zawiera "innowacyjną końcówkę, która dociera wszędzie tam, gdzie może chować się nadmiar sebum" - ujawnia producent. 

Nowości kosmetyczne: Nivea, olejek do demakijażu Oil-To-Milk, 29,99 zł

Od kiedy nastał trend na koreańską pielęgnację i słynne 10 kroków najpopularniejsze marki kosmetyczne włączyły do swojej oferty produkt do oczyszczania skóry twarzy w formie olejku. Kosmetyk tego typu promuje również Nivea i to w dwóch wersjach: łagodzącej i odżywczej. Z naturalnym olejkiem makadamia lub z olejkiem z pestek winogron. Nie podrażnia, głęboko i delikatnie oczyszcza, nawet wodoodporny makijaż, nie wysuszając przy tym cery. Co ciekawe, kosmetyk w kontakcie z wodą zamienia się w mleczko, a opakowania są wyprodukowane w 25% z recyklingowanych butelek PET.

Nowości kosmetyczne: Pixi, On-the-Glow, 99 zł

Ten sztyft sprawi, że nasza skóra (nie tylko na twarzy, ale i ciele), czy włosy będą nawilżone, a nie pozbawione życia i matowe. Opakowanie zostało tak zaprojektowane, żeby zmieściło się w każdej torebce czy w bagażu podręcznym. "Leczy i chroni skórę, jednocześnie zwiększając poziom nawilżenia. Zawiera unikalną mieszankę delikatnych kwasów i witamin, w tym witaminę D2, która pomaga chronić skórę przed uszkodzeniami" - możemy przeczytać w informacji o kosmetyku. W składzie znajdziemy też rewitalizujący skórę Żeń-szeń, czy kwas glikolowy. Skierowany do każdego typu cery. 

Nowości kosmetyczne: Evolve Organic Beauty, Hyaluronic Eye Complex, 89,90 zł

Serum pod oczy z kwasem hialuronowym, które nie tylko nawilża, ale wygładza też drobne zmarszczki oraz rozświetla. Zmniejsza obrzęki i opuchliznę, a także cienie pod oczami. A to za sprawą takich składników jak ekstrakt z ogórka i tuberozy bulwiastej (zwiększa mikrokrążenie w skórze, działa przeciwstarzeniowo). Znajdziecie je na platformie Cosibella.

Nowości kosmetyczne: INC.redible, Jelly Shot, 39 zł

Żelowa konsystencja z widocznym kwiatem wygląda obłędnie, ale ten balsam do ust nie tylko świetnie się prezentuje. Zawiera nawilżające naturalne olejki z awokado, otrębów ryżowych oraz witaminę E. Dostępny w trzech, delikatnych odcieniach.

Nowości kosmetyczne: Ho Karan, Cannabooster Énergie, 195 zł

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez HO KARAN (@hokaran) Sty 18, 2020 o 1:50 PST

"Wierzymy w bezstresowe kosmetyki, które pielęgnują Twoje ciało i duszę" - możemy przeczytać w manifeście francuskiej marki Ho Karan. Podstawą każdego produktu jest roślina Cannabis sativa będąca niezwykle bogatym źródłem antyoksydantów oraz kwasów omega 3. Z oferty dostępnej w perfumeriach Sephora wybraliśmy serum energetyzujące, działające "przeciwzapalnie, regenerująco oraz antyoksydacyjnie". W składzie znajdziemy też flawonoid o nazwie Kannaflawina, kwas fitynowy (antyoksydant, występuje jako naturalny składnik ziaren zbóż, orzechów i nasion roślin strączkowych), a także "organiczny kompleks cytrusowy".

Nowości kosmetyczne: La Bomba, bomby do kąpieli, 16 zł

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez la bomba (@labomba_bath) Lut 11, 2020 o 6:18 PST

Nowość "made in Poland", czyli naturalne bomby do kąpieli, które sprawią, że przesiadywanie w wannie będzie miłym i relaksującym rytuałem. Te wegańskiej produkty powstają na bazie najwyżej jakości składników pochodzących z ekologicznych upraw oraz od sprawdzonych dostawców, co więcej, opakowania się w całości ekologiczne. W wybranych bombach znajdziemy oleje z awokado czy z nasion słonecznika, ogórek, witaminę C, 

Nowości kosmetyczne: Wishful, Yo Glow, 179 zł

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez @wishfulskin Lut 12, 2020 o 7:31 PST

To najnowszy projekt Hudy Kattan, założycielki marki Huda Beauty z kosmetykami do makijażu. Wishful już sporo namieszał w branży beauty, choć oferta brandu składa się... z jednego produktu. Wyprodukowany w Korei peeling enzymatyczny o nazwie "Yo Glow" zawiera mieszankę enzymów ananasa i papai oraz kwasów BHA i AHA. Pierwsze rezultaty widoczne są już po 10 dniach - obiecuje Kattan. "Lekka, mleczna konsystencja delikatnie wygładza skórę, usuwając martwy naskórek i zanieczyszczenia. (...) Peeling nadaje się do wszystkich typów skóry, a w szczególności skóry matowej oraz zmęczonej" - możemy przeczytać w opisie tego wegańskiego produktu.