Nowości kosmetyczne: Miya, esencja micelarna

Pod koniec roku ta popularna polska marka zaprezentowała aż trzy nowości: serum nawilżające z potrójnym kwasem hialuronowym (!), nawilżający krem pod oczy oraz esencję micelarną. Ten ostatni produkt przypadnie do gustu wielu kobietom, zwłaszcza tym w ciągłym biegu. Kosmetyk oczyszcza skórę z makijażu i wszelkich zanieczyszczeń, co więcej, mimo miceli w składzie, nie trzeba go zmywać tak, jak to w przypadku popularnych płynów micelarnych. 

W składzie znajdziemy też łagodzący i rozjaśniający hydrolat z kwiatów gorzkiej pomarańczy, oczyszczający ekstrakt z owoców truskawki, nawilżający ekstrakt z maliny, odżywiający ekstrakt z jeżyny, a także poprawiającą kondycję skóry Betainę. Aż 98,8% składu jest pochodzenia naturalnego. Tę wegańską esencję może stosować każdy, nawet osoby z wrażliwą skórą czy oczami. Cena? 34,99 zł

Nowości kosmetyczne: Authentic Beauty Concept, woda toaletowa do ciała i włosów

Wiemy, że czytelniczki ELLE.pl uwielbiają wszelkie nowinki o perfumach dlatego mamy dla was nowość także w tym temacie. Specjalizująca się w produktach do włosów, marka Authentic Beauty Concept lansuje swoją pierwszą wodę toaletową do ciała i właśnie do włosów. Skąd ten pomysł? Szampony, odżywki czy produkty do stylizacji od tej firmy tak wspaniale pachną (nomen omen zostały skomponowane przez profesjonalny dom perfumiarski), że wiele klientek wyznało, że chciałyby, aby ta woń została z nimi na dłużej.

Zapach Pure to "czysta, świeża i elegancka kompozycja z wykorzystaniem bogatego bukietu białych peonii i akcentami świeżo ściętych liści, nutą świetlistej róży, kwiatów frezji i bawełniano-pudrowym akcentem fiołków spowitych kremową wonią piżma i delikatnym zapachem drewna" - ujawnia producent. Na dodatek, perfumy mają podkreślić przede wszystkim naszą osobowość. Formuła jest w całości wegańska, a szklane opakowanie w 25% pochodzi z recyklingu. 

Premiera już w lutym, a za flakon (50 ml) zapłacimy 220 zł. 

Nowości kosmetyczne: Bless Me, serum rozświetlające

Aneta Kolendo-Borowska od ponad 20 lat zajmuje się charakteryzacją i wizażem na planach filmowych, jak i sesji zdjęciowych. Swoją wiedzę postanowiła przekuć w biznes, a dokładnie w kosmetyki. Na razie w ofercie znajdziemy świece zapachowe oraz sera, a jednym z nich jest produkt rozświetlający "Saint Oil" (157 zł). Kosmetyk zawiera witaminę E, drobinki mika, oleje roślinne (jojoba, z wiesiołka, makadamia, skwalan, z pestek winogron) oraz olejki eteryczne (mirra, kadzidło, trawa cytrynowa, geranium). Cel? Wygładzona, dogłębnie nawilżona i rozświetlona cera. Uwaga, produkt można mieszać np. z podkładem, co według zadowolonych klientek, daje świetny efekt. 

Nowości kosmetyczne: Caudalie, mleczko do demakijażu Vinoclean

Ostatnio wspominaliśmy, że mleczko do demakijażu wraca do łask. Ulubiony produkt do oczyszczania skóry w latach 90. dziś wraca w wielkiej chwale. Kosmetyk tego typu w swojej ofercie ma teraz m.in. Caudalie. Migdałowe mleczko z serii Vinoclean (37,60 zł) zawiera "przyjazne dla środowiska produkty o wysoce naturalnej i wegańskiej formule", np. odżywczy olejek ze słodkich migdałów, kojącą wodę chabrową i antyoksydacyjne polifenole (chronią przed wysuszeniem). 97% składników jest pochodzenia naturalnego, mleczko nie zawiera mydła, parabenów, silikonów, olejów mineralnych i nie powoduje zaskórników. Za to butelki plastikowe stworzono w 100% z recyklingu i nadają się do ponownego recyklingu (oprócz pompek).

Nowości kosmetyczne: SVR, serum Refresh Yeux

A może zamiast kremu lepiej zaaplikować serum do skóry pod oczami? Refresh Yeux (128 zł) to serum-ampułka na dzień, która ma za zadanie wzmocnić i wygładzić skórę w tym rejonie twarzy. "Formuła zaawansowana technologicznie zawiera bardzo precyzyjnie dobrane składniki aktywne, aż 90% pochodzenia naturalnego" - ujawnia marka SVR. Chodzi o kofeinę roślinną (poprawia mikrokrążenie), wyciąg z algi brązowej (rozjaśnia), liftingujący peptyd i silnie nawilżający kwas hialuronowy o średniej masie cząsteczkowej. Kto powinien sięgnąć to ten kosmetyk? Osoby, walczące z cieniami pod oczami, pierwszymi oznakami starzenia się i potrzebujące dodatkowego nawilżenia. Idealny nawet do wrażliwej skóry. 

Jest też wersja na noc o nazwie Relax Yeux.

Nowości kosmetyczne: Code8, pomadki Alexy Chung

W perfumeriach Douglas pojawiła się nowa marka! Code8 to kosmetyki do makijażu, a ich ambasadorką jest słynna Alexa Chung. W ramach współpracy z Brytyjką powstała limitowana edycja trzech pomadek. "Oszałamiające trio, które sprawia, że czujesz się pięknie o każdej porze dnia" - możemy przeczytać w w opisie produktu. W zestawie znalazły się mocno napigmentowane szminki w odcieniach: Affogato, Pillar Box (matowe wersje) oraz Peach Dream (kremowa wersja). Kosmetyki nie zawierają parafiny czy parabenów. 

10% z każdego zakupu wesprze organizację Womanity Foundation. Ta suma "sfinansuje" 6 godzin lekcji kodowania dla studentki w Afganistanie.

Nowości kosmetyczne: Benefit, The POREfessional Super Setter

Tym razem Benefit nie lansuje nowego produktu do stylizacji brwi, tylko kosmetyk, który sprawi, że nasz makijaż będzie się utrzymywał przez długie godziny. The POREfessional Super Setter (79 lub 189zł) sprawi, że wizaż będzie idealny nawet przez 16 godzin, co więcej, skóra nadal będzie wyglądała świeżo i promiennie. A jak nazwa wskazuje, pory będą oczywiście niewidoczne. Formuła nie zawiera alkoholu i jest odporna na pot czy wodę.