fot. instagram.com/localheroes
Local Heroes już nie będzie takie samo.Areta Szpura opuszcza jedną z najbardziej znanych polskich streetwearowych marek. Dlatego z sentymentem wspominamy te 10 momentów, o których mówili wszyscy.
fot. instagram.com/localheroes
1 / 10 Justin Bieber w koszulce i bluzie Local HeroesOd tych zdjęć wszystko się zaczęło. Dziewczyny założyły własną markę, a dokładniej zamówiły kilka t-shirtów z napisami i postanowiły wysłać je do... Justina Biebera. Zapytacie, skąd znały jego adres? Odpowiedź jest prosta - nie znały. Karolina znalazła jego dom w Google Street View, namierzając go...po kształcie basenu. Paczka nie tylko do Biebera dotarła, ale projekty dziewczyn na tyle mu się spodobały, że regularnie je nosił. Zdjęcia piosenkarza w koszulce z napisem "Doing real stuff sucks" stały się punktem zwrotnym w karierze dziewczyn. O Local Heroes nagle zrobiło się głośno.
fot. instagram.com/localheroes
2 / 10 Anja Rubik w czapce "Bad hair day"Do fanów Local Heroes szybko dołączyły kolejne gwiazdy. Czapkę z napisem "Bad hair day" i zapalniczkę z hasłem "Buy your own fucking lighter" promowała na swoim instagramie Anja Rubik, a w koszulce "Last clean t-shirt" pokazywała się Cara Delevingne. Wszystkie te trzy produkty szybko stały się wizytówką Local Heroes i... bestsellerami.
fot. instagram.com/localheroes
3 / 10 Areta Szpura i Karolina Słota z RihannąKolejne marzenie Arety i Karoliny? Dziewczyny chciały, by ich rzeczy miała w swojej szafie Rihanna. Wysłały jej paczkę i... piosenkarka wrzuciła na swój instagram zdjęcie zapalniczki z wspomnianym już hasłem "Buy your own fucking lighter". To jeszcze nie wszystko. Po pewnym czasie Jail (czyli Karolina) wygrała konkurs „Spotkanie z Rihanną". Podczas rozmowy Słota pokazała jej zapalniczkę i okazało się, że Rihanna ją kojarzy. Dziewczyny zobaczyły się ze swoją idolką po raz kolejny na plaży w Sopocie, przy okazji koncertu Rihanny na Open'erze. Ich wspólne zdjęcie pod parasolką obiegło internet.
fot. instagram.com/localheroes
4 / 10 Prom Local HeroesO tej imprezie mówili wszyscy w Warszawie. Local Heroes zorganizowało bal z prawdziwego zdarzenia. Goście ubrali się zgodnie z dress codem - królowały różowe kreacje, brokat i diademy. Poczułyśmy się, jak na naszej studniówce.
fot. instagram.com/localheroes
5 / 10 Katy Perry podpisuje ramoneskę Local HeroesTo zdjęcie wiele znaczy dla Local Heroes, nie tylko dlatego, że jest na nich ich idolka. Podpisaną przez Katy Perry błękitną piankową ramoneskę dziewczyny przekazały na aukcję charytatywną. Uzyskana za nią kwota trafiła do Justyny - ich fanki. "Pokażmy jej [Justynie], że marzenia się spełniają, a niemożliwe staje się możliwym" - napisało LH na swoim Instagramie.
fot. instagram.com/localheroes
6 / 10 Stoisko Local Heroes na Open'erzePrzy tym stoisku wszyscy na Open'erze robili sobie zdjęcia, a gdy zrobiło się chłodniej festiwalowicze kupowali w nim ciepłe bluzy i czapki z charakterystycznymi dla marki tumblrowymi hasłami. Pawilon Local Heroes obłożony różami z wejściem w kształcie serca zapadł nam w pamięć - na pewno kojarzycie go też z naszej fotograficznej relacji z festiwalu.
fot. instagram.com/localheroes
7 / 10 Miley Cyrus w ubraniach Local Heroes"Znam wszystkie piosenki Miley Cyrus na pamięć. Zawsze byłam fanką Hanny Montany" - powtarza przy każdej okazji Areta Szpura. Dlatego tak bardzo zależało jej na tym, by to właśnie ona pokazała się w czymś ich projektu. Na początku ubrania, które wysyłało jej Local Heroes nosiła jej siostra. W końcu polubiła je też sama Miley.
fot. instagram.com/localheroes
8 / 10 Kalendarz Miss WorldAreta Szpura i Karolina Słota najpierw swoją kolekcją "Pussy power" pokazały, że walka o prawa kobiet nie jest im obojętna. Później wraz ze świetną fotografką Zuzą Krajewską stworzyły kalendarz, który jest ewidentnym dowodem na to, że każda z nas może być Miss World. Dochód ze sprzedaży dziewczyny przekazały na konto Feminoteki - organizacji, która od ponad 10 lat działa na rzecz kobiet.
fot. instagram.com/localheroes
9 / 10 Disney x Local Heroes"Jestem największą fanką Disneya, jaką znam, więc współpraca z nimi od zawsze była moim wielkim marzeniem. Powiem jednak szczerze, że nigdy nie przypuszczałam, że to się naprawdę uda! Kiedy szłam do ich siedziby podpisać umowę, w oku zakręciła mi się łezka ze wzruszenia" - powiedziała o tej współpracy Areta. Dziewczyny stworzyły z międzynarodowym gigantem serię koszulek, bluz, szortów i dodatków, które stały się hitem. Promowała je bajkowa kampania autorstwa Charlotte Rutherford.
fot. instagram.com/localheroes
10 / 10 Sneakersy Local Heroes x ReebokNajpierw swoje sneakersy z Reebokiem stworzyła Areta. Wyprzedały się tak szybko, że po pewnym czasie Reebok zaproponował dziewczynom zaprojektowanie własnego modelu. Local Heroes podjęło wyzwanie. W efekcie współpracy postały dwa modele butów - fioletowe i różowe, oba ozdobione sztucznym futerkiem, z zawieszką w kształcie serca i metalicznymi sznurowadłami. Mamy je i nosimy!