Kampanie zapachów funkcjonują w niezmienionej formie przez dwa, trzy, a nawet cztery sezony. Dlatego każda zmiana odbija się szerokim echem w świecie luksusowych marek i wyznacza nowy kierunek wizerunkowy dla zapachu, który zostaje na rynku. "Light Blue" świetnie się sprzedaje od 12 lat, co pozostaje ewenementem w gronie lekkich, letnich wód toaletowych. Co kilka sezonów trzeba jednak pobudzić zainteresowanie produktem i przypomnieć o jego morsko-wakacyjnym charakterze.

W przypadku zapachu Dolce & Gabbana zmieniają się tylko modelki - sesje zdjęciowe zawsze odbywają się na Capri, a za obiektywem staje mistrz Mario Testino. Na emeryturę nie został jeszcze wysłany David Gandy - model o atletycznym ciele, od lat kojarzony z marką. U jego boku Bianca Balti zastąpiła Anię Jagodzińską (modelka zaręczyła się i pozuje coraz mniej). Starsza i niższa od Polki Balti ma jednak coś, czego Ani brakowało - włoski seksapil, właściwy dla dawnych gwiazd kina z Italii.

Bianca wystąpiła już w kilku kampaniach Dolce & Gabbana i uchodzi za jedną z muz duetu (u boku Moniki Bellucci, a ostatnio Zuzanny Bijoch). W nowej kampanii jest szalenie zmysłowa i buduje z modelem rzadkie napięcie erotyczne, typowe dla reklam perfum. Balti chciałaby długo współpracować z urodową linią marki. W wywiadzie dla ELLE.com opowiadała:

Patrzę na Monicę Bellucci, która pracuje z chłopakami od 25 lat i mam nadzieję, że też mogę to osiągnąć. Dolce & Gabbana mają bardzo rodzinną wizję swojej marki. Potrzebują młodych modelek, ale też kobiet po 40-stce. Mam nadzieję, że za 15 lat będę grać matkę w ich reklamach, tak jak Monica dzisiaj. Chciałabym się starzeć jak ona. 

Zobaczcie nową kampanię Dolce & Gabbana Light Blue w GALERII >>>

Reklama wideo:


Kulisy: