Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach nie próżnują. Projektanci marki Bohoboco dobrze wiedzą, że rozwój wymaga dobrej strategii biznesowej i ekspansji na różne tereny rynku. Dlatego swoją dotychczasową ofertę właśnie oprawili w zapach.

Pierwsze perfumy Bohoboco – No 1. będzie można kupić od 4 grudnia w butiku w Galerii Mokotów. Twarzą zapachu została Marta Żmuda Trzebiatowska. Aktorka jest podobno jedną z tych kobiet, które inspirują duet przy projektowaniu.

„Marta to ideał kobiety Bohoboco. Jest piękna, silna i niezależna. Jej uroda doskonale harmonizuje z naszym zapachem” – powiedział przed oficjalną premierą perfum Michał Gilbert Lach.

Aktorka nie tylko aktywnie uczestniczyła w ostatnim etapie procesu tworzenia zapachu, ale wsparła też Bohoboco w kampanii wizerunkowej. Wzięła udział w sesji zdjęciowej oraz zagrała w filmie promocyjnym zrealizowanym w gościnnych przestrzeniach Teatru Żydowskiego.

Kamil Owczarek zdradza: „W naszym filmie Marta jest aktorką dramatyczną, którą pokazujemy tuż przed wielką premierą sztuki zatytułowanej No 1. Przygotowaniom do spektaklu towarzyszą ogromne emocje, w których kluczową rolę odgrywa zapach.”

Autorem zdjęć  i klipów do kampanii jest Marcin Kempski. Zobaczcie w galerii kulisy produkcji.

Marta Żmuda Trzebiatowska w kampanii perfum BOHOBOCO No 1 (fot. serwis prasowy)