Marc Jacobs stworzył kolekcję kosmetyków dla perfumerii Sephora. W linii sygnowanej nazwiskiem projektanta znajdziesz wszystko czego potrzebujesz. Przyjamniej jeśli chodzi o makijaż. Korektory, podkłady, pomadki, lakiery do paznokci... Cała kolekcja liczy aż 122 produkty. Sephora nie ma wątpliwości, że wspólny projekt zakończy się pełnym sukcesem. W pełni zaufała instynktowi Jacobsa i dała mu wolną rękę w kreowaniu kolekcji. Premiera w USA oraz Kanadzie już 9 sierpnia.

- Dużo czasu poświęciliśmy dobierając odpowiednie składniki oraz kolorystykę, mówi projektant. Wszystko dlatego, że każdy kosmetyk opowiada pewną historię.
Nad wieloma detalami Marc Jacobs pracował własnoręcznie, czerpiąc pomysły ze swojego otoczenia. I tak na przykład inspiracją do stworzenia: kredki do oczu, eyelinera i tuszu był czarny, lakierowany stół z salonu kreatora mody.

Kolekcja dzieli się na 4 kategorie:

- Smart Complexion, czyli podkłady oraz pudry,

- Blacquer, maskary oraz eyeliner,

- Hi- Per Color, kosmetyki do oczu i ust,

- Boy Tested, Girl Approved czyli kosmetyczny unisex.

Tego, czego z pewnością nie znajdziesz wśród nowości, to produkty w stylu nude. Marc Jacobs uważa bowiem, że tworzenie tego typu kosmetyków jest lenistwem i pójściem na łatwiznę. W jego kolekcji znajduje się cała paleta barw.

Cena jednego produktu będzie wynosiła około 90-120zł. Czyli jak na markę Marca Jacobsa - całkiem przyjemna.

Czytaj też:

Rihanna dla MAC>>