Zapach Marc Jacobs Daisy ewidentnie ma zdobywać dziewczęce serca, ale znamy dobrze i zupełnie dorosłe kobiety, które dały mu się uwieść. Teraz oszalałyśmy na punkcie jego nowej wersji - Daisy Dream. I nie tylko my - zdjęcia flakonu ozdobionego koronką stokrotek jest chyba najczęściej fotografowaną buteleczką na Instagramie.

Nowy zapach łączy słodkie akordy z zapachem ciepłego, letniego powietrza a kwiatowo-owocowy charakter zawdzięcza aromatom jeżyny, grejpfruta i gruszki. W nucie serca nosy marki zmieściły jaśmin, śliwkę liczi i niebieską wisterię. Nuta bazy (czyli w tym przypadku marzenia) to zaś kombinacja piżma, kokosu i białych drzew. To wyjątkowo kobiece połączenie jest dziełem kreatora perfum Alberto Morillasa, który ściśle współpracował z Jacobsem i Ann Gottlieb.

Tradycyjnie film reklamowy promujący perfumy Daisy Dream zrealizowała przyjaciółka projektanta Sofia Coppola. Reżyserka była też autorką wideo reklamowego pierwszej wersji zapachu. Zobaczcie najnowszą kampanię!

Modelka: Antonia Wesseloh
Włosy: Jimmy Paul
Makijaż: Dick Page
Stylizacja: Poppy Kain
Muzyka: Sleigh Bells – “End of the Line”