Pierwszy, kultowy Dior Poison powstał w latach 80., od tamtego czasu na rynku pojawiają się kolejne odsłony tego zapachu. Rok temu perfumy Dior Poison Girl szturmem podbiły serca młodszych klientek francuskiej marki. Teraz przyszedł czas na odświeżoną, nową wersję Poison Girl Eau de Toilette. Tym razem bohaterka wideo, modelka Camille Rowe zamienia klub dla imprezy w opuszczonym budynku w Nowym Jorku. Pokazuje, że "rządzi zarówno na parkiecie, jak i w życiu". Prowokuje, jest pewna siebie i seksowna - to nowa wersja feministki! Co więcej, spędza czas ze swoimi przyjaciółkami, ponieważ "bycie razem jest bardziej cool", a w grupie tkwi przecież siła. Francuzkę amerykańskiego pochodzenia mogliśmy już podziwiać w reklamie Dior Homme z Robertem Pattinsonem (zobacz tutaj >>), jak i w kampnii Chloe, Cacharel, Coach, Gap, H&M, Rag & Bone, Ralph Lauren, Opening Ceremony, czy Zadig & Voltaire.

Autorem wideo jest So Me, mający na swoim koncie klipy dla Major Lazer ("Get Free"), Justice ("Audio, Video, Disco"), MGMT ("It's Working"), czy Kid Cudi  ("Day 'N' Nite"). W tle usłyszymy utwór Surkina zatytułowany "No Rebel". Choreografia to dzieło Holly Blakey, która współpracowała m.in. z Florence & The Machine, Ellie Goulding oraz Jungle.

Zobacz nową kampanię Dior Poison Girl (wersja dłuższa):

Zatańcz jak Camille Rowe, poznaj choreografię:

So proud of this very special project for @dior with favorite human @hollytblakey FULL VIDEO COMING SOOOOOON thank you to everyone involved!

Film zamieszczony przez użytkownika Camille Rowe -Bel (@fingermonkey)