O marce kosmetycznej CoverGirl zrobiło się ostatnio głośno w związku z nietypowym ambasadorem. Został nim 17-letni bloger urodowy - James Charles. Teraz amerykański brand idzie krok dalej i zaprasza do współpracy muzułmańską blogerkę Nurę Afię. Dziewczyna ma ponad 200 tysięcy subskrybentów na YouTubie i rzeszę fanek, które uczą się od niej, jak w kreatywny sposób wiązać hidżab. Nura Afia została zaangażowana do kampanii #LashEquality, która lansuje maskarę So Lashy. Nura Afia wraz z Jamesem Charlesem pojawiła się na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku. Nura to pierwsza kobieta w hidżabie, która reprezentuje kultową CoverGirl.

Do tej pory w kampaniach marki kosmetycznej CoverGirl mogliśmy ozbaczyć śliczne modelki oraz gwiazdy. Firmę reprezentowały m.in. Katy Perry, Sofia Vergara, Pink, Jessica Stam, Drew Barrymore, Karlie Kloss, Taylor Swift, Janelle Monae, Zendaya, Ellen DeGeneres albo uczestniczki show America's Nex Top Model.

Ta kampania pokazuje, że bez względu na to w co wierzymy i jakie są nasze przekonania, wszyscy możemy czuć się równi (...) Wszyscy zasługujemy na szacunek - powiedziała blogerka.