Na scenę teatru wychodzi piękna jak laleczka dziewczynka i przed widownią zaczyna śpiewać tradycyjną rosyjską piosenkę "Из чего только сделаны мальчики?" (w parafrazie "What are little boys/girls made of"). Jej słowa głoszą, że "dziewczynki są zrobione z kwiatków, dzwoneczków, plotek i marmolady" (podczas, gdy chłopcy z energii, baterii i innych poważnych rzeczy). Uwierzycie, że do dziś ten utwór śpiewa się w Rosji w przedszkolach i oficjalnie jest on wpisany w program edukacyjny?

Nike wprowadza stroje kąpielowe dla muzułmanek. Czy hidżaby okażą się hitem sprzedażowym? >>

Jednak w wideo stworzonym dla marki Nike dziewczynka zainspirowana postaciami rosyjskich lekkoatletek, które zaczynają się pojawiać wśród publiczności, zmienia słowa piosenki. I tak zgromadzeni goście teatru dowiadują się, że dziewczynki są jednak "zrobione" nie z banału a z metalu, ambicji, siły, odwagi, umiejętności i osiągnięć. Ich każdy krok, każdy bieg, każdy trening buduje moc, bo są tym, czego same dokonują.

Wideo zostało wyprodukowane przez agencję Wieden+Kennedy Amsterdam i jest częścią kampanii Nike dedykowanej rynkom Europy Środkowo-Wschodniej. W filmie wyreżyserowanym przez Davida Wilsona oprócz głównej bohaterki pojawiają się łyżwiarka figurowa Adelina Sotnikova, mistrzyni MMA Anastasia Yankova, tancerka baletowa Olga Kuraeva, aktorka Irina Gorbacheva, skateboarderka Katya Shengelia, Kristina Sivkova, Anastasia Kotelnikova i piłkarka Ksenia Lazareva.

Pozostałe wideo dotyczą także Turcji (reż. Christopher Barrett i Luke Taylor) i świata Arabskiego (reż. Fleur Fortuné)  a ich hasło to "Co o Tobie powiedzą?". Bohaterkami są odważne kobiety, które nie myślą zbyt wiele o potencjalnej odpowiedzi na to pytanie i, wbrew publicznemu oburzeniu, w arabskim stroju jeżdżą na deskorolce, boksują i podnoszą ciężary. Turczynki zaś wychodzą ze swoich tradycyjnych ról i w rytm hitu Beyoncé "Who run the world" stają się silnymi sportsmankami. Oba filmy zobaczycie poniżej.