Niebieska torba z IKEI o wdzięcznej nazwie "FRAKTA" to kultowy, dobrze znany model. Kojarzymy go nie tylko z dużymi zakupami czy przeprowadzką, ale i byciem nieodłącznym atrybutem stylistów. Nic dziwnego - jest niezwykle solidna i pojemna, dzięki czemu może przenieść tonę ubrań. Jednak jej wygląd nie urzeka, co po latach stwierdzili właściciele szwedzkiej marki. Nadszedł czas, by odświeżyć design znanej torby. Dokonało tego duńskie biuro projektowe Hay, które stworzyło model przyjemniejszy dla oka i bardziej wpisujący się w aktualne trendy. Od teraz torba występuje w wariancie biało-zielonym, a krojem przypomina popularną "shopperkę". Zabrakło na niej również rzucającego się w oczy logo "IKEA". 

Czy to koniec osławionej, niebieskiej torby? Okazuje się, że klasyczna "FRAKTA" wciąż będzie dostępna w sklepach. To projekt rodzeństwa Marianne i Knut Hagbergów. Torba o odświeżonym designie pojawi się w szwedzkich sklepach marki już na początku 2017 roku. Podejrzewamy, że niedużo później znajdzie się w polskim asortymencie.

IKEA odświeża design kultowej, niebieskiej torby, fot. mat. prasowe

Torby shopper kup on line: