#jesiennezmiany to nowa, zaskakująca kampania IKEA. Zamiast mało subtelnych ujęć na meble i dodatki szwedzkiej firmy poznamy niezwykłą rodzinę, która niedługo powiększy się o kolejnego członka. Bohaterką pierwszego rozdziału projektu #jesiennezmiany jest Anastazja, matka małej Helenki i partnerka Kuby. Dowiadujemy się jak poznała ojca swoich dzieci oraz jak wygląda ich codzienność. Czym się zajmuje w ciągu dnia? Tłem tej opowieści jest m.in. poranne wstawanie, przygotowywanie posiłków, spacer, zabawa z dzieckiem w mieszkaniu, skręcanie łóżeczka, porządki, czy wieczorne usypianie. A wszystko to we wnętrzach pełnych artykułów z katologu IKEA. Jednak nie znajdziecie tam pięknej scenografii jak z najlepszej sesji fotograficznej. Jest po ludzku i bez nadęcia. Okazuje się, że wyczajność może być fajna.

Za reżyserię odpowiada Michał Marczak, który na swoim koncie ma takie produkcje jak "Wszystkie nieprzespane noce", czy "Fuck for forest".