Za nazwą marki REC.ON kryją się oryginalne lampy, a także wieszaki i stojaki na kwiaty wykonane ze zużutych części samochdowych.

Pomysł na jej stworzenie narodził się w 2014 roku na rodzinnych wakacjach Pauliny i Bartka Bieleckich. Ona – artystka, konsulktantka ds. brandingu, on – właściciel stacji demontażu pojazdów, postanowili połączyć siły i stworzyć coś wspólnie na gruncie zawodowym.
Bartek od dawna widział designerski potencjał w częściach samochodowych. Dzięki artystycznemu zacięciu Pauliny oraz jej doświadczeniu w tworzeniu marek, projekt nabrał realnych kształtów i metalicznego połysku.

Główną ideą marki stało się kreowanie dobrego designu, a przy jednoczesnym  propagowaniu idei świadomego tworzenia. Znaczącą rolę w jej strategii odgrywa dbałość o środowisko naturalne.
Wszystkie używane do produkcji części samochodowe pochodzą z legalnie działającej stacji demontażu pojazdów. Do tworzenia swoich produktów marka wielokrotnie używa elementów, których nie dozwolono wykorzystywać ponownie w tej samej roli, takich jak np. tłumiki, poduszki powietrzne, tarcze hamulcowe znajdującyvh się  na liście przedmiotów zakazanych do wtórnego użycia w podobnej funkcji. Działaność REC.ON sprawia zatem, że realnie zmniejsza się liczba odpadów.

Wbrew pozorom, marka nie jest kierowana głównie do mężczyzn, chociaż tak blisko jej do motoryzacji. Projekty REC.ON skierowane są przede wszystkim do ludzi ceniących niebanalną, industrialną estetykę, lubiących otaczać się oryginalnymi przedmiotami. Zapewne  trafią też do tych, którzy cenią design społecznie odpowiedzialny i do osób dokonujących świadomych zakupów, mając na uwadze dobro środowiska naturalnego.

GALERIA >>>