Najnowsza z „Czułych historii” to komedia romantyczna, której główną bohaterką po raz czwarty z rzędu jest aktorka światowego formatu, Gwyneth Paltrow. Fabuła skupia się na obsesji chłopaka odgrywanej przez Paltrow bohaterki na punkcie medalionu, którego dziewczyna nigdy nie zdejmuje. To doskonały sposób zaprezentowania nowej kolekcji TOUS Medallions, której motywem przewodnim jest odkryta na nowo forma klasycznego medalionu – symbolicznej ozdoby przypominającej o wyjątkowych chwilach. Jej najnowsza odsłona to zachęta do kolekcjonowania wspomnień — dawnych i nowych.

Kampanię zbudowano wokół motywu tajemnicy, która otacza medalion głównej bohaterki. Do jej zaprezentowania wybrano międzynarodową strategię omnikanałową. Kampania została przetłumaczona na ponad 10 języków i będzie zaprezentowana w przeszło 40 krajach, co jasno wpisuje się w podejście marki, polegające na promowaniu czułości, szacunku i poczucia globalnej wspólnoty.

Siódma odsłona kampanii „Czułe historie”, reklamującą nową kolekcję biżuterii i dodatków na sezon jesień/zima 2017. Międzynarodowa kampania 360º utrwala motyw przewodni wybrany przez markę — czułość.

Reżyserem prezentującego kampanię filmu krótkometrażowego po raz kolejny został Víctor Carrey, któremu udało się oddać charakter audiowizualny i styl charakteryzujący markę.

Za materiały graficzne odpowiadał fotograf Xavi Gordo. Wynik jego pracy będzie można zobaczyć w prasie drukowanej, w formie reklamy zewnętrznej i w ponad 500 sklepach marki na całym świecie.