Artykuł sponsorowany

Kampania przygotowana z okazji 15 lat marki na rynku, w zabawny sposób prezentuje rozmaite potrzeby użytkowników elektroniki, nawet te nietypowe.

O klientach i ich potrzebach - x-kom w urodzinowych spotach, pokazuje, jak różne oczekiwania mają użytkownicy nowych technologii. Zamiast mało subtelnych ujęć produktowych możemy poznać zabawne historie klientów. Kampania składa się z trzech spotów reklamowych emitowanych w Internecie.

Spośród trzech różnych produkcji najbardziej trafiającą w kobiece gusta jest ta dotycząca malowania paznokci. Przecież każda z nas szuka rozwiązania, które ułatwi tę prozaiczną czynność. „Czy można to przyspieszyć jakoś komputerowo” – pyta bohaterka spotu. Nawet tak trudne pytania, nie stanowią wyzwania dla ekspertów x-kom. Pełen opanowania doradca podpowiada klientce w jaki sposób wykorzystać możliwości sprzętowe w dbaniu o wygląd. Film zamyka hasło „Od 15 lat rozwiązujemy problemy naszych klientów”, które nawiązuje do wysokiego poziomu profesjonalizmu doradców x-kom.

Zobaczcie film i przekonajcie się sami:

Spoty pod hasłem x-kom - od 15 lat ponad standard przygotowała agencja reklamowa PZL. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, udźwiękowieniem zajęło się studio Halo Productions, produkcją - dom produkcyjny Film Republic, a postprodukcją - ColorOffOn.

15 urodziny x-kom
Oprócz zabawnych spotów z okazji 15 lat obecności na polskim rynku x-kom przygotował liczne atrakcje, m.in. specjalne wydarzenia w salonach, grę w aplikacji mobilnej oraz promocje. W ramach urodzin uruchomiona została gra w aplikacji mobilnej, w której uczestnicy zabawy mogą zbierać punkty i wymieniać je na kupony rabatowe. Punkty przyznawane są m.in. za aktywność w social mediach i aplikacji x-kom. Wystarczy opublikować zdjęcie albo filmik, dodając hashtag #ponadstandard lub odpowiedzieć na pytania związane z historią firmy.
Więcej informacji na temat 15-lecia x-kom >>>>> TUTAJ