Akcja #GoBoldly ma na celu promocję nowej kolekcji marki Cat Footwear za sprawą Earthmoversów, czyli osób, które nie boją się ryzyka i odważnie realizują swoje marzenia. W kampanii wzięli udział artyści, muzycy i  blogerzy z całego świata – Ci, którzy tworzą nieprzeciętne rzeczy i wpływają na swoje otoczenie. Pasja tworzenia, zapał i wytrwałość wyróżniają ich od mas.

Dlaczego Polskę reprezentuje Łukasz Podliński? Bloger na łamach swojego bloga od 2012 roku porusza tematykę związaną z modą dla mężczyzn oraz budowaniem wizerunku. Jego serwis zwyciężył w plebiscycie magazynu Men’s Health w kategorii „Męski Blog Roku 2016”.

To co najbardziej kocham w swojej pracy, to wolność i niezależność. Zdaniem wielu inspiruję młodych polskich mężczyzn, pokazuję im, że warto realizować swoje marzenia i przekraczać własne granice. Właśnie to starałem się przekazać w najnowszej kampanii marki Cat Footwear, z którą współpracuję już od kilku sezonów. –  mówi Łukasz Podliński. – W moim przypadku „GoBoldly” oznacza brak strachu przed podejmowaniem ryzyka oraz bycie otwartym na wyzwania, które stawia przed nami codzienność. To także odwaga, bo w pracy takiej jak moja, ciągle trzeba się mierzyć ze zdaniem innych, a ich opinie i komentarze nie zawsze są przychylne – dodaje.

Jednym z elementów kampanii jest również akcja „Zostań testerem butów Cat Footwear”. Konsumencki test butów ma na celu promocję produktów kolekcji jesień-zima 2017 oraz nowej technologii EASE, zapewniającej wysoki komfort. Akcja skierowana jest do fanów marki, którzy za pośrednictwem strony www.catfootwear.pl mogą zgłosić swój udział. Wybrańcy otrzymają wybraną przez siebie parę butów z nowej, jesiennej kolekcji. Test trwa do końca roku 2017.