Zuzanna Bijoch w kampanii La Danum jeiseń-zima 2013/14

W zeszłym sezonie przedstawiciele chińskiej marki La Danum zdecydowali się zatrudnić polską top modelkę do kampanii sukien, cenionych przez lokalną socjetę. Zuzanna Bijoch musiała wpłynąć na wzrost sprzedaży w La Danum, bo jej kontrakt został przedłużony na sezon jesień-zima 2013. Jeśli dobrze zrozumieliśmy informacje o marce (dość kreatywnie przetłumaczone na angielski), La Danum celuje w elity finansowe kraju i specjalizuje się w modzie wieczorowej tworzonej w duchu couture. Za projekty odpowiada pochodzący z Grecji, a kształcony w Mediolanie, Ioannis Voinis.

W nowej kampanii z Zuzanną Bijoch widać miłość projektanta do barokowego stylu w modzie i wyraźne inspiracje Dolce & Gabbana, domem mody, z którym Polka regularnie współpracuje. Estetyka pokazów prêt-à-porter i Alta Moda włoskiego duetu bardzo się w domu mody La Danum spodobała i jest chętnie odtwarzana, z udziałem tych samych aktorek.

Bette Franke i Zuzanna Bijoch za kulisami pokazu Dolce & Gabbana FW13, fot. Imaxtree

W nowej kolekcji La Danum nie brakuje najmocniejszych trendów tej jesień (futrzane wykończenia, powrót aksamitu). Jednak moda wieczorowa po chińsku nie ulega zmiennym tendencjom i trzyma się mocno zeszłorocznego baroku.

Zuzanna Bijoch w kampanii La Danum jesień-zima 2013/14 w GALERII >>>