Łukasz Jemioł z okazji walentynek 2016 postanowił stworzyć specjalną kolekcję koszulek z napisami i (oczywiście romantycznymi) nadrukami.

„Linią na Walentynki wprowadzamy wzory t-shirtów, które zapowiadają nową kolekcję. Na koszulkach pojawią się motywy anatomicznego serca przebitego komiksową strzałą i rysunkowe dłonie. Jak w każdej kolekcji Basic są też hasła. Tym razem Best i Lovers dla świetnych kochanków.” - powiedział projektant.

Do promocji koszulek Jemioł zaprosił pary. Czym się kierował przy wyborze? Tym, by duety były zgrane - obojętnie czy w życiu, czy w biznesie. I tak przed obiektywem Piotra Sitarskiego stanęli: Bogna Sworowska z Rafałem Olbińskim, zakochane młode małżeństwo - Marta Dyks i Borys Starosz, Maria Sadowska z muzykiem Adrianem Łabanowskim, modelka Justyna Michalska ze sportowcem Mariuszem Szemisem, model Fouad z partnerem, a także architektki Mood -  Works Karina Snuszka i Dorota Kuć oraz stylistka Alicja Napiórkowska z psem.

#projektmilość

Cena t-shirtów to 219 zł. Łukasz Jemioł przygotował także specjalną ofertę dla par na koszulki z hasłami Best i Lovers. Cena koszulki w komplecie to 199 zł. 

Walentynkowa kampania Łukasz Jemioł 2016 - GALERIA>>