Tommy Hilfiger i Gigi Hadid nadal będą współpracować. Amerykańska modelka wciąż będzie ambasadorką marki. Zaprojektuje także linie ubrań i akcesoriów Tommy x Gigi (kolekcję na wiosnę i lato 2017 możecie zobaczyć tutaj >>) na dwa następne sezony. "Gigi ma mocną pozycję w przemyśle modowym i jest prawdziwą Tommy Girl" - skomentował decyzję projektant Tommy Hilfiger, który prywatnie przyjaźni się z modelką i jej rodziną.

Faktycznie, 22-latka wciąż jest na topie, a współpracująca z nią marka, należąca do koncernu PVH Corp, zanotowała znaczny wzrost sprzedaży od 2016 roku. Poprzednie kolekcje Tommy x Gigi oraz platforma #TOMMYNOW, umożliwiająca zakupy od razu po pokazie mody (w myśl trendu see-now-buy-now), okazały się biznesowym strzałem w dziesiątkę. "Wyniki nadal przekraczają oczekiwania w każdym obszarze naszej działalności - od rozszerzenia grona odbiorców, po wzrosty w mediach społecznościowych i widoczność w prasie, aż po dwucyfrowy wzrost sprzedaży w dwóch kolejnych sezonach. Cieszymy się, że możemy kontynuować ten sukces". - powiedział Daniel Grieder, prezes marki Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. 

Pokaz wiosennej kolekcji Tommy x Gigi zorganizowany Los Angeles (zobacz >>), oglądało na żywo ponad 3000 osób. Wśród gości znalazły się dziennikarze z całego świata, osoby z branży oraz nabywcy - oni wszyscy mogli kupić kreacje z wybiegów bezpośrednio po zakończeniu pokazu. Dostęp do platformy #TOMMYNOW dostali również mieszkańcy z 70 krajów. Niedługo później Gigi Hadid ruszyła w trasę promującą kolekcję  - odwiedziła Berlin, Dubaj, Tokio, Szanghaj Amsterdam, Londyn, Mediolan i Paryż, gdzie spotykała się z fanami, pozowała do zdjęć i opowiadała o kolekcji. Po spotkaniach, w sieci pojawiało się wiele pozytywnych komentarzy - fani zachwycili się miłym usposobieniem i profesjonalizmem Gigi, która w pełni zaangażowała się w projekt. "Jej pozytywna energia i niewymuszony styl wciąż urzekają ludzi na całym świecie" - skomentował Tommy Hilfiger.

Projektant od lat współpracuje z inspirującymi ikonami popkultury. W jego kampaniach uczestniczyli m.in. David Bowie, Iman, Beyoncé, Naomi Campbell i Charlotte Gainsbourg. Jednak to współpraca z Gigi może okazać się jego ulubionym projektem - nie tylko ze względu na świetną sprzedaż. Modelka ma w sobie mnóstwo pozytywnej energii, która zmieniła wizerunek firmy. "Współpracuję z marką, którą naprawdę kocham i byłam jej fanką przez całe moje życie" - skomentowała Gigi.