Świąteczna kampania reklamowa Guess powstała w niesamowitej magicznej scenerii Japonii. Zdjęciami zajęła się sama Chen Man – Chinka, która fotografię mody efektownie łączy ze sztuką. Jej nietypowe podejście do uchwycenia ubrań z malowniczymi krajobrazami Fudżi i pól w Tokio oraz dynamiką ruchu modelek sprawiła, że reklama Guess jest niezwykle efektowna. Kampania to także próba połączenia kultur Wschodu i Zachodu. Spotykaja się tu współczesna kolekcja i tradycyjne pejzaże, a bohaterkami sesji są dwie modelki, o zupełnie różnej urodzie - Megan Williams i Karmay Ngaia.

Historia w odcieniach mocnej fuksji i karminu, którą opowiada nam amerykański brand rozpoczyna się ćwiczeniami Kendo (odmiana szermierki sportowej, prowadzonej przy użyciu mieczy bambusowych). W kolejnym etapie widzimy GUESS Girls podczas tradycyjnej japońskiej ceremonii picia herbaty, a także modelki podróżujące rikszą i pozujące z symboliczną flagą w kształcie ryby. Podróż, w którą Guess nas zabiera, kończy się na popołudniowym pikniku wśród kwiatów wiśni Saroshi Hirota.

Kolekcja Guess na jesień i zimę 2014/2015 to czarne metaliczne bluzki, wieczorowe gorsetowe topy, luźne płaszcze, a także koktajlowe sukienki w odcieniach mocnej czerwieni. Charakterystyczne kobiece i seksowne sylwetki Guessa ozdobiono tym razem błyszczącymi aplikacjami i dodano do nich dużą biżuterią.

Zdjęcia Chen Man
Produkcja Paul Marciano (dyrektor kreatywny Guessa)
Modelki Megan Williams i Karmay Ngaia
Stylizacja Satoshi Hirota

 

Świąteczna kampania reklamowa Guess - Zobacz zdjecia>>