Uwielbiacie klimat retro i PRL-u? Musicie w takim razie sprawdzić nową kolekcję łódzkiej marki Pan tu nie stał. Brand znany z dowcipnych sloganów i retoryki nawiązującej do estetyki lat 60-80. teraz próbuje swoich sił w świecie sportu i życia w stylu fit. To koniec z koszulkami z hasłami "Bigos", czy "Półtłusty" oraz pościelą z kotletami schabowymi?

Nie martwcie się, w premierowej linii Pan tu nie stał zatytułowanej po prostu "RUCH" nie zabraknie akcentu humorystycznego. W ofercie znajdziemy aż dziewięć nowych produktów - leginsy, szorty, torby, ręczniki, biustonosze i koszulki. Sprawdzą się podczas biegania, treningu na siłowni, jazdy na rowerze, "czy pielenia ogródka".

Autorką zdjęć wykonanych na starej sali gimnastycznej w YMCA w Łodzi jest Sonia Szóstak.

Kolekcja będzie do kupienia w sklepach stacjonarnych marki w Warszawie, Krakowie i Łodzi oraz w butiku online. Ceny? Od 69 do 169 zł.

Sportowa kolekcja Pan tu nie stał >>