SHOWROOM od kilku lat napędza polski e-commerce w segmencie polskich projektantów i autorskich marek dizajnerskich. Trudno wyobrazić sobie, jak wyglądałaby dostępność tego typu kolekcji, gdyby nie sprzedaż online. Szukając bluz Aloha From Deer albo sukienek Lous, w klawiaturę automatycznie wstukujemy dziś adres Showroom.pl.

Nie da się ukryć, że działania Jaśka Stasza i Michała Judy i zespołu SHOWROOM to także świetny biznes, który wyrósł ze startupu nagradzanego na wielu imprezach dedykowanych innowacyjnym projektom. 13 listopada założyciele Showroomu znów staną w szranki, tym razem z autorami sześciu tego typu inicjatyw i powalczą o kampanię telewizyjną o wartości 7 milionów euro fundowaną przez SevenVentures - część grupy medialnej ProSiebenSat.1.

Gorąco zachęcamy Was do głosowania w plebiscycie  pod linkiem: http://www.sevenventures.de/en/7vpd/voting

Głosować można do 13 listopada - pomóżmy chłopakom i polskiej modzie w podbiciu świata :) Więcej o wydarzeniu NOAH Conference i Seven Ventures Pitch Day przeczytacie tu.