SHE/S A RIOT - od topów z napisami do prężnej marki streetowej

She/s a Riot założyła Ewelina Kustra, dawniej dziennikarka internetowa i telewizyjna. Zaczęło się od prywatnej pasji do projektowania i szycia na własne potrzeby. W kilku wywiadach Ewelina podkreślała, że ostatecznym impulsem do założenia własnej marki był przypadkowy komplement usłyszany na ulicy. She/s a Riot powstało w 2010 r. i nie potrzebowało wiele czasu, żeby się przebić. Co wyróżniło markę? Przede wszystkim poczucie humoru. Pomysłowe napisy na koszulkach budziły zdziwienie ("Fuck my Polish life", "I slept with Anja", "Kupisz orła?"; ale bohaterowie żartów zamiast się obrażać, sami nosili t-shirty Kustry. Masowy napływ zamówień sprawił, że marka zmieniła siedzibę i rozszerzyła ofertę.

Poczucie humoru w stylu She/s a Riot: Anja Rubik w koszulce "I slept with Anja", fot. Twitter

Nowe oblicze SHE/S A RIOT

Wkrótce ruszy nowa odsłona strony internetowej SHE/S A RIOT, nowy showroom przy Mokotowskiej i pierwsza pełnowymiarowa kampania marki. Ewelina Kustra zaprosiła do współpracy prawdziwą śmietankę polskiego świata mody. Zdjęcia zrobił Mateusz Stankiewicz, fotograf gwiazd i autor kampanii takich marek jak Zuo Corp., Tous czy Reserved (z Carą Delevingne). Na plan trafiły dwie modelki, których karierę śledzimy od początku: Julia Szuszfalak (GAGA) i Hania Koczewska (Model Plus). Obie pozowały dla ELLE Polska, obie odnoszą sukcesy za granicą.

Co ciekawe, w kampanii nie widać na razie charakterystycznych t-shirtów z napisami. SHE/S A RIOT pokazuje za to fasony w stylu retro, przełamane niegrzecznym rockowym wizażem. Obiecujące.

Kampania SHE/S A RIOT - pierwsze zdjęcia w GALERII

Ubrania SHE/S A RIOT kupicie w SHOWROOMIE!

zdjęcia: Mateusz Stankiewicz | AF PHOTO
stylizacja: Andrzej Sobolewski | WARSAW CREATIVES
makijaż: Wilson | WARSAW CREATIVES
fryzury: Michał Bielecki | WARSAW CREATIVES
modele: Hanna | MODELPLUS, Julia Sz. | GAGA, Dawid | AMQ
produkcja: WARSAW CREATIVES