Do świątecznej kampanii Marks & Spencer zaangażował najbardziej intrygujące twarze Wielkiej Brytanii: modeli Rosie Huntington-Whiteley i Davida Gandy oraz aktorkę Helenę Bonham-Carter. Helena jest naturalną kandydatką do roli w baśniowej reklamie - jej mąż Tim Burton wielokrotnie obsadzał ją w rolach wróżek, wiedźm i demonicznych kobiet władzy. Główną bohaterką jest jednak Rosie Huntington-Whiteley, top modelka współpracująca z Marks & Spencer w ramach długoterminowego kontraktu (a także twarz autorskiej linii bielizny).

Fabuła jest prosta - podążając za białym terrierem, Rosie wpada do studzienki kanalizacyjnej, podobnie jak Alicja w Krainie Czarów przedostała się do innego świata spadając na dno króliczej nory. Tam trafia na herbatkę u Szalonego Kapelusznika (w tej roli David Gandy), by chwilę później ruszyć w stronę piernikowej chatki (Jaś i Małgosia). David Gandy powraca jako Alladyn zabierający ukochaną w podróż latającym dywanem, a baśniowa odyseja kończy się w Krainie Oz. Oczywiście wszystkie baśniowe bohaterki są ubrane w stroje (albo bieliznę) ze świątecznej kolekcji Marks & Spencer. Pomysł Świąt w bajkowym klimacie jest dość typowy, ale realizacja zapiera dech w piersiach!

Rosie Huntington-Whiteley w świątecznej kampanii i lookbooku Marks & Spencer w GALERII >>>