Rita Ora właśnie zakończyła trzyletnią współpracę z adidas Originals. Gwiazda zaprojektowała dla marki piętnaście kolekcji w sportowym, oldschoolowym stylu. Jednak to nie koniec jej przygody z modą. Niebawem na rynku pojawi się niezależny brand sygnowany nazwiskiem piosenkarki. Ambasadorka adidas i Tezenis jest znana z dobrego gustu, często pojawia się w rankingach najlepiej ubranych gwiazd (zobacz jej stylizacje >>)

"Czuję, że zrobiłam bardzo dużo dla adidasa. To otworzyło mi drzwi do przygody z projektowaniem, którą chcę kontynuować po nowym roku. Wiele nauczyłam się od tej prestiżowej, sportowej marki. Mam wiele pomysłów na swój własny brand, jednak zanim wcielę je w życie minie kilka miesięcy. " - mówi Ora.

To był pracowity rok dla artystki muzycznej. Niebawem zobaczymy ją w takich produkcjach filmowych, jak "Fifty Shades Darker", czy włoskim "Wonderwall". Rita skupia się teraz na karierze aktorki, którą chce połączyć z zamiłowaniem do tworzenia mody. Gwiazda zasiądzie również w jury amerykańskiego programu "Next Top Model". Jaka będzie jej własna marka odzieżowa? Tego jeszcze nie wiadomo, choć po dotychczasowych projektach Rity widać, że najbardziej odpowiada jej styl uliczny. Ostatnia, jesienna kolekcja piosenkarki dla adidas charakteryzuje się hip-hopowym stylem rodem z lat 80. Trzy paski wróciły do gry, odświeżając kultowe modele butów Stan Smith i Super Star (zobacz kolekcję >>)