Lato? Proste, że tak. Premierowo w ELLE pokazujemy Wam najnowszą kampanię najpopularniejszej w Polsce streetwearowej marki i dodatkowo wraz z PROSTO przygotowaliśmy niespodziankę.

Przy zapisie do newslettera ELLE otrzymacie 20% zniżki na zakup nowej kolekcji. Uwaga - macie czas tylko do 30.04!

-20% na nową kolekcję Prosto

Nowa kolekcja PROSTO wiosna-lato 2017

Lubimy ich za to - projektanci PROSTO od kilku sezonów hip-hopowe klasyki zmieniają w ubrania, które chcemy nosić nie tylko na luzie ale i po dziewczyńsku. Marka jako jedna z pierwszych na polskim rynku dała nam satynowe haftowane bombery i t-shirty inspirowane latami 70., w których wyglądamy jak Jane Birkin albo Jeanne Damas

Latem PROSTO ubierze dziewczyny w pastelowe bluzy ombre, białe sukienki, seksowne szorty, tenisową sukienkę a chłopaków w miętowe chinosy, bombery i fullcapy. Marka znów czepie z najlepszych - nowa kolekcja jest odpowiedzią na najbardziej hitowe modele, które trzęsły streetwearem w ostatnich miesiącach: t-shirty Vetements, ciuchy hatowane fontem z tournée The Life of Pablo Kany'ego Westa, czy czapki z logo Palace. Ale robi to po swojemu. Świetnym autorskim smaczkiem w kolekcji jest wykorzystanie w nadrukach zdjęć legendarnego francuskiego fotografa Jeana Daniela Lorieux. Artysta znany ze współpracy z Andym Warholem i najbardziej prestiżowymi magazynami użyczył marce dwóch swoich fotografii ze swoim autografem. Obie pochodzą z kultowego albumu Coconuts wydanego w 1982 roku. To nie koniec artystycznych niespodzianek od PROSTO - latem ukaże się limitowany zin w stylu pop-art, do powstania którego zainspirował markę album Banana Split (1983) amerykańskiego artysty Cheyco Leidmanna. Pozaa zdjęciami z kampanii, zawierać będzie niepublikowane kadry z sesji na Santorini oraz grafiki i biografie twórców, którzy byli dla marki w tym sezonie inspiracją.

Nowa kampania PROSTO dzieje się na tle biało-błękitnych krajobrazów Santorini, które genialnie "gadają" z kolorystyką kolekcji. Za obiektywem stanął Adam Pluciński

Zdjęcia: Adam Pluciński / Move
Dyrektor kreatywny: Zosia Krasuska Kopyt / Prosto
Modelka: Justyna Michalska / More
Model: Tomasz Szmulewicz / Rebel
Stylizacja: Karolina Limbach
Asystent fotografa: Filip Zwierzchowski / Daylight