Cieszymy się, kiedy społeczna odpowiedzialność firm nie sprowadza się do pustych słów. Na szczęście coraz bardziej świadomi klienci zaczynają rozliczać swoje ulubione marki ze składanych dobroczynnych deklaracji dodawanych "w pakiecie" do produktu. Dziś nie lubimy obietnic bez pokrycia, cenimy za to konkretne informacje i liczby. 

Pandora w ciągu dwóch lat współpracy z inicjatorami Kampanii Walki z Rakiem Piersi zgromadziła ponad 155 000 złotych, które przeznaczono na budowę i wyposażenie Centrum Profilaktyki Nowotworów przy Instytucie Onkologii w Warszawie.

W materiałach prasowych marki, czytamy:

"Biżuteria Pandora tworzona jest z myślą o kobietach – ich sukcesach, radościach, najważniejszych wspomnieniach, ale też trudnościach z jakimi się mierzą. Chcemy wspierać kobiety także w tych ciężkich dla nich chwilach, dlatego na całym świecie firma zaangażowała się w Kampanię Walki z Rakiem Piersi". 

W tym roku jesienią marka kontynuuje trzymiesięczną Kampanię Walki z Rakiem Piersi „Wspieram - Działam”. Od października do grudnia, 15% dochodu ze sprzedaży pięciu specjalnie zaprojektowanych elementów kolekcji z charakterystycznym motywem różowej wstążki, zostanie przekazana na działalność Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa Centrum, które w tym roku obchodzi 25-lecie swojej działalności. Dodatkowo przy ich zakupie każdy klient otrzyma w salonie wyjątkowy prezent! 

ELLE.pl popiera akcję i kibicuje zebraniu jeszcze bardziej imponujących funduszy. W galerii prezentujemy produkty z kolekcji specjalnej.

 

Więcej w ELLE.pl:

 

Hollister w Polsce?

Hollister w Polsce?

Jak podtrzymać opaleniznę?

Opalenizna