DeeZee to jeden z ulubionych sklepów blogosfery i jej czytelniczek. Buty i dodatki w najbardziej aktualnych trendach i inspirowane high fashion sprzedają się tu z prędkością kilkudziesięciu par/sztuk na minutę, co dociekliwi mogą sprawdzić w specjalnej, bardzo pomysłowej aplikacji DeeZee Zakupy Na Żywo. Same nie mogłyśmy wyjść ze zdumienia, gdy trafiłyśmy w to miejsce - statystyki zakupowe są naprawde imponujące.

DeeZee nie spoczywa jednak na laurach i mocno pracuje nad wizerunkiem. Nowy lookbook zbliżony jest do estetyki kampanii marek takich jak Parfois, czy Aldo, a jego twarzą tradycyjnie jest Anna Skura, autorka bloga WhatAnnaWears (Ania pracuje też w DeeZee jako PR-owiec). Produkty są ładnie wyeksponowane w setach, a zdjęcia nie podejmują próby imitowania przepychu. 

Lookbook marki DeeZee na wiosnę/lato 2013 ma przede wszystkim na celu zwrócić uwagę na akcesoria, o które sklep rozszerzył swoją działalność. Są wśród nich: białe i złote torebki pudełeczka, trendowe okulary, apaszki i paski. Główną osią oferty marki pozostają jednak buty: tym razem modele w wachlarzu od delikatnych sandałków na szpilce po efektowne koturny. 

Nowa kolekcja DeeZee - zdjęcia >>

 

Zobacz też:

Eleganckie sukienki >>