W świecie mody granice pomiędzy luksusowymi a streetwearowymi markami już dawno zaczęły się zacierać.  Miesiąc temu cały świat obiegła informacja o niezwykłej współpracy Louis Vuitton i Supreme, o czym dowiedziałyśmy się z Instagrama. Kim Jones, dyrektor kreatywny męskiej linii francuskiego domu mody, opublikował zdjęcie ze znaczkiem sportowego brandu na deskach logo LV. Mało kto uwierzył, że może chodzić o współpracę, jednak kolekcja została stworzona. Zaprezentowano ją w styczniu na New York Fashion Week (zdjęcia >>) - to stylowy streetwear z wyższej półki. 

Czy Dior pójdzie w ślady Louis Vuitton? Zapowiedzią wyjątkowej współpracy może być wpis dyrektora artystycznego Dior Homme, Krisa Van Assche. Dwa dni temu na jego prywatnym Instagramie pojawiło się zdjęcie z logotypem sportowego brandu ze słynną "strzałką", w którym w miejscu "Nike" zaistniał "Dior". Podpis pod zdjęciem to "Just do Dior" - brzmi jak mocna zapowiedź nowego projektu, będącego streetwearową opcją z górnej półki. Czekamy na potwierdzenie tej informacji z nadzieją, że współpraca dojdzie do skutku! Jednak ten wpis może być prowokacją - zdjęcie to regram z profilu artysty Reilly (@hey_reilly) znanego z żartobliwego przekształcania znaków firmowych komercyjnych marek.