Polska moda użytkowa święci triumfy - mamy kilka autorskich marek, które namieszały porządnie na rynku bielizny i kostiumów kąpielowych. Le Petit Trou, Moye, Bodymaps... długo by wymieniać. Do naszych ulubionych należy też Drivemebikini założone przez Zosię Krasuską-Kopyt, która od lat pracuje jako wizażystka i ma na swoim koncie sesje zdjęciowe w najlepszych magazynach mody.

Tym razem Drivemebikini podróżuje na Sardynię. I to w jakim towarzystwie! Bohaterką nowej kampanii jest superkobieca Marysia Konieczna sfotografowana przez Adama Plucińskiego. Zdjęcia są po prostu kinowe - inspiracją do kolekcji były filmy z lat 60, między innymi "Basen" z Jane Birkin i Alainem Delonem, czy "Plein Soleil" z 1960 roku. Żeby oddać taki klimat fotograf zrezygnował z cyfrowego aparatu, a cała kampania powstała na kliszach. Tegoroczne projekty marki też nawiązują do wakacyjnych stylizacji z lat 60, stąd dużo printów w paski, kostiumy jednoczęściowe i beżowe t-shirty (po raz pierwszy w asortymencie) z napisami "La Piscina", "La Spaigga" i "Sole Mare Vacanze". Premierowo jest też tu coś dla facetów i serio, kochamy te boardshorty tak samo jak przystojnych surferów!

"Chcieliśmy pokazać nasz ulubiony sposób na życie czyli włoskie wakacje. Staraliśmy się oddać wszystko za co kochamy Sardynię, pachnące lasy piniowe, niekończące się białe plaże i leniwy tryb życia. Jako uzupełnienie kolekcji wydaliśmy pierwszy numer naszego zinu, ze zdjęciami Adama Plucińskiego i naszymi, oraz piękną oprawą graficzną
przygotowaną przez Joasię Skibę. Zin jest zapisem naszych podróży na Sardynię, zawiera też krótkie rozmowy z naszymi modelkami o wakacjach i o tym co kochają. Będzie można go kupić w naszym sklepie on-line i w wybranych księgarniach" - czytamy w informacji prasowej.