Plotki niestety się potwierdziły. Przewidziany na 18 października Polski Tydzień Mody pod szyldem Mercedes Benz nie odbędzie się. Ideowo Mercedes-Benz Fashion Week Warsaw miał sprostać oczekiwaniom i polskiej branży mody i zagranicznych kupców oraz gości. Zakulisowo mówiło się jednak, że marki, które weszły we współpracę z organizatorem ze względu na finansowo-biznesowe powody można policzyć na palcach jednej ręki (swoją obecność na imprezie potwierdziły takie marki jak: Local Heroes, MISBHV, LOUS czy UEG). Na temat wydarzenia rozmawiałyśmy jeszcze kilka miesięcy temu z Anią Terej, nową dyrektor MBFWW i Krzysztofem Ślusarzem, jego producentem (przeczytajcie>>). Dziś dotarło do nas oficjalne oświadczenie, że Polski Tydzień Mody się nie odbędzie, przynajmniej jeszcze nie w tym roku:

"Z przykrością informuję, że edycja Mercedes-Benz Fashion Week Warsaw zaplanowana na październik br. zostaje odwołana, a termin jej organizacji przesunięty na 2017 r. W kluczowym dla wydarzenia momencie, z powodu zdarzeń losowych, sytuacja zmusiła mnie do wycofania się z organizacji" - napisał Krzysztof Ślusarz, który tym samym rezygnując z funkcji producenta wydarzenia.

Ślusarz w oświadczeniu podkreślił także , że organizacja wydarzenia była już na bardzo zaawansowanym etapie:

"Jest to tym bardziej przykre, że Zespół MBFWW był już na ostatniej prostej. Pokazy, warsztaty, wykłady oraz wystawy to tylko niewielka część tego, co chcieliśmy zaoferować profesjonalistom i pasjonatom branży mody. Budujący jest fakt, że w ciągu ostatnich miesięcy pracy spotkaliśmy się z pozytywnym odbiorem oraz dużym wsparciem ze strony środowiska i dziennikarzy – tak w kraju, jak i za granicą. Utwierdza to nas tylko w przekonaniu, że istnieje potrzeba organizacji wydarzenia o tej skali w Polsce."

Więcej informacji na temat przyszłorocznej edycji Mercedes-Benz Fashion Week Warsaw ma ogłosić nowy organizator.