W amerykańskiej firmie sportowej Under Armour, której wieloletnią ambasadorką jest Gisele Bündchen, zachodzą duże zmiany! Marka wprowadza na rynek zupełnie nową linię. I choć nadal będzie to odzież dla aktywnych, jej estetyka ma znacznie odbiegać od dotychczasowych projektów brandu. Wszystko za sprawą obiecującej współpracy z belgijskim designerem Timem Coppensem. To on postanowił odciąć markę od korzeni, tworząc profesjonalną kolekcję ubrań sportowych przeznaczonych do ćwiczeń, czy noszenia na co dzień. Pierwszy lookbook linii "Sportswear" został zainspirowany olimpiadą w Rio De Janeiro. Pojawiły się w nim luksusowe propozycje dla kobiet i mężczyzn, utrzymane w retro stylistyce. Tu eleganckie kroje zgrabnie łączą się z funkcjonalnością. A przy tym zachwycają wysoką jakością użytych materiałów i przemyślanymi detalami. Nowa linia Under Armour to zwrot ku trendom panującym na światowych wybiegach. Jej celem jest znalezienie klientów nie tylko wśród atletów, ale i młodych ludzi interesujących się modą. Kolekcje spod ramienia Tima Coppensa będą łączyć w sobie sport, kulturę oraz wielkomiejski styl życia.

Marka Under Armour wprowadza na rynek stylową linię "Sportswear" - ZDJĘCIA >>