Kapsułowa kolekcja Mango Committed to przede wszystkim wojskowe printy w stylu vintage, oversizeowe kreacje i specyficzne wykończenia, jak naszywane kieszenie i postarzane, miedziane mity. Jest to przyjazna środowisku linia dla kobiet i mężczyzn, w całości wykonana z materiałów pochodzących ze zrównoważonych źródeł. W najnowszej edycji, oprócz bawełny organicznej, wykorzystano również wełnę z recyklingu, modal i lyocell. W palecie kolorów dominują odcienie zieleni połączone z ochrą i szarością oraz kafelkowymi wzorami. Kluczowe propozycje w kolekcji damskiej to garnitur typu power suit z kafelkowym wzorem oraz długi płaszcz puchowy. Mężczyzna w nowej odsłonie Mango ubrany jest w zielenie, granaty i ecru. Powraca sztruks i zobaczymy go jesienią na męskich garniturach. Prawdziwym przeboje limitowanej kolekcji mogą być ogrodniczki w stylu workwear i płaszcz w kolorze ciemnego brązu. 

Mango Committed

Imponująca sesja zdjęciowa kolekcji Committed miała miejsce na Islandii, a autorem zdjęć był fotograf Josh Olins. Niesamowite krajobrazy wyspy, między innymi w pobliżu gejzeru Haukadalur i wodospadu Gullfoss, stworzyły idealny klimat dla inspirowanej naturą linii. W kampanii występują modelki Liya Kebede i Clement Chabernaud, a za stylizację odpowiadała Aleksandra Woroniecka.

Jessica Mercedes, Styleon byKinga i Gosia Boy

12 października w warszawskim centrum handlowym Junior odbyła się prezentacja kapsułowej kolekcji Mango Committed. Podzielona została na dwie części. Wśród gości wydarzenia prasowego znaleźli się dziennikarze i styliści najlepszych modowych i lifestylowych magazynów, a także znani influencerzy, jak Gosia Boy, Olivia Kijo, Style On czy Ekskluzywny Menel. Goście specjalnej części eventu dla klientów była znana blogerka modowa, Jessica Mercedes. Całości wydarzenia towarzyszyła muzyka na żywo, wykonywana przez duet DJ-i Yoruba. Jednym z elementów wydarzenia na którego czekali wszyscy była premiera cyfrowych przymierzalni, w które wyposażony został flagowy sklep (przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie). Dzięki nim klienci w łatwy sposób będą mogli zobaczyć, jak wygląda na nich wybrany element garderoby. System zasygnalizuje pasujące do niego produkty, które po zgłoszeniu zostaną przeniesione przez obsługę bezpośrednio do przymierzalni. 

Cyfrowa przymierzalnia

Elementem dodatkowym wydarzenia była premiera cyfrowych przymierzalni, w które wyposażony został flagowy sklep marki. Dzięki nim klienci w łatwy sposób będą mogli zobaczyć, jak wygląda na nich wybrany element garderoby, system zasygnalizuje również pasujące do niego produkty, które po zgłoszeniu zostaną przyniesione przez obsługę sklepu bezpośrednio do przymierzalni.