Milczące marsze, sesje w najbardziej prestiżowych magazynach, piękna kampania Sama Taylora-Johnsona i wreszcie gorące zdjęcia z prasowych przedsprzedaży. Promocja nowej limitowanej linii H&M i domu mody Maison Martin Margiela wreszcie osiągnęła punkt kulminacyjny, a zakończyło ją dziś rano długo oczekiwane otwarcie drzwi w 230 sklepach marki na całym świecie. W Polsce możecie polować na MMM dla H&M w Warszawie (Galeria Mokotów, salony przy Marszałkowskiej i Nowym Świecie), Krakowie (Galeria Krakowska), Poznaniu (Stary Browar) i Wrocławiu (DH Mercury).

Po prasowej premierze możemy Wam zdradzić, że najtrudniej będzie zdobyć błękitne dżinsy oversize, torebki-cukierki i skórzaną czarno-beżową kurtkę. To na te elementy kolekcji jest największy popyt.

Od kilku godzin trwa prawdziwe szaleństwo, a na FB, Twitterze i Instagramie pojawia się coraz więcej zdjęć koczujących pod sklepami fanów dekonstrukcyjnej mody. Zanim jednak staniecie w kolejce, zobaczcie galerię z cenami kolekcji Maison Martin Margiela dla H&M.