Projektanci pokochali styl rodem z lat 70. Najpopularniejszy trend w sezonie wiosennym pojawi się też w wielu kolekcjach na jesień i zimę, m.in. w Mohito. W ofercie polskiej sieciówki znajdziemy ubrania w kolorze "energetycznej czerwieni", jak i w bardziej stonowanych barwach (biel, beż, brąz, granat). Klasyczne golfy, sukienki w literę "V", minispódniczki, koszulki typu polo, dzwony, czy płaszcze to tylko kilka propozycji przygotowanych przez brand. Nie zabraknie także modnych akcesoriów typu torby-worki z frędzlami (lub w kształcie podkowy), krótkie paski oraz kozaki za kolano.

W informacji prasowej możemy przeczytać:

"Wysokie stany, podkreślona talia, duże dekolty, obcisłe góry, obszerne rękawy- eksponują kobiecość, nadają sylwetce pięknych proporcji i przywołują ducha tamtych barwnych lat. Charakterystyczne dla tej dekady: gloryfikowana wolność w wyrażaniu siebie, swoboda zestawień, radość i zabawa, to cechy, w których moda czuje się bardzo dobrze. Taki nastrój towarzyszył nam przy projektowaniu tej kolekcji. Mamy nadzieję, ze nasza unowocześniona odsłona będzie ciekawą propozycją dla klientki i zabierze ją w szaloną podróż w czasie", mówi o nowej linii Mohito Karolina Sołtan, główna projektantka marki.

Lookbook Mohito w stylu lat 70. >>

Zdjęcia: Miłka Świtalska
Modelka: Anna Trubalska/Model Plus
Stylizacje: Karolina Sołtan, Olga Roth/Mohito
Włosy i makijaż: Anna Stykała
Art Director: Agnieszka Szpila
Brand Manager: Robert Machałek