“Jest to kolekcja z pozytywnym przekazem nadziei oraz optymizmu. Można w niej dostrzec znajomość przeszłości połączoną z energią dnia dzisiejszego, co tworzy drogę ku przyszłości” - powiedziała o kolekcji Pernilla Wohlfart, design and creative director H&M.

Chociaż balet w modzie jest już od kilku miesięcy (pamiętacie pokaz Valentino?), to projektanci H&M Studio zinterpretowali ten temat na nowo. Do nadmuchanych rękawów i pastelowej palety barwnej dołożyli sportowe elementy i minimalistyczne dodatki. Dlatego w kolekcji szwedzkiej sieciówki na wiosnę i lato 2017 znalazły się zarówno transparentne zwiewne bluzki, romantyczne sukienki, jak i bluzy z kapturem. W nadchodzącym sezonie nie mamy ich nosić osobno, a na przekór miksować i zestawiać w dowolnych konfiguracjach. Spokojnie, w linii Studio nie zabrakło też klasyków, na przykład czarnych trenczy czy prostych tunik. Ale jeśli poszukujecie czegoś zgodnego z aktualnie obowiązującymi tendencjami, to zainwestujcie w koszulę w najmodniejszy wzór sezonu, czyli pasy i komplety w odcieniu modnej teraz ognistej fuksji (o trendach przeczytacie tutaj>>). Jedną z twarzy nowej sesji wizerunkowej H&M została polska modelka - Małgosia Bela.

Co ciekawe, pierwszy raz w historii ubrania z linii H&M Studio będzie można kupić od razu po paryskim pokazie - on line pojawią się chwilę po zakończeniu prezentacji, a w butikach szwedzkiej marki - następnego dnia. Format BUY NOW SEE NOW staje się coraz bardziej popularny, bo nie tylko zwiększa zainteresowanie kolekcją, ale także zwiększa jej sprzedaż. Formułę BUY NOW SEE NOW stosują już takie marki jak: Burberry, Tom Ford, Tommy Hilfiger i Ralph Lauren.

"Przeniesienie mody z wybiegu od razu do sklepu wyznacza nową erę w przemśle modowym. Nie możemy się doczekać, by przetestować ten nowy format - powiedziała Pernilla Wohlfahrt, dyrektor kreatywna H&M.

Lookbook H&M Studio wiosna-lato 2017 - GALERIA>>