Sukces hashtagowej akcji  #mycalvins  na portalach społecznościowych (szczególnie na Instagramie) wyraźnie zachęcił właścicieli marki Calvin Klein Jeans do promowania jej w sieci. Swoje zdjęcia z bielizną oznaczały w końcu nie tylko gwiazdy, celebrytki, czy blogerki, ale i klientki z całego świata. Nie przez przypadek twarzą brandu został ostatnio Justin Bieber, który na brak fanek (i followersów) na pewno nie może narzekać. Nie można także nie dopatrzyć się powiązania z umieszczonym kilka dni na profilu @calvinklein na Instagramie zdjęcia ze wspólnej sesji Biebera z Kendall Jenner z faktem, że została ona właśnie ogłoszona nową twarzą marki.

Celebrytka i modelka (ma już w końcu na swoim koncie kampanie, o których może pomarzyć większość dziewczyn w branży) została ambasadorką nowej linii #mycalvins Denim Series. Wcześciej Kendall Jenner kilkakrotnie umieszczała swoje fotki z #mycalvins (o czym pisałyśmy tutaj). Jej "wysiłki" (i ponad 21 minilonów fanów na Insta) zostały w końcu oficjalnie docenione. W kampanii #mycalvins Denim Series (utrzymanej oczywiście w klimacie normcore) sfotografował  ją sam Alasdair McLellan, a towarzyszył jej model Simon Nessman. Kendall prezentuje na sobie przede wszystkim denimowe spodnie, kurtki, białe topy, dresowe szorty i szare bluzy (stylizacja to dzieło Melanie Ward). Co powiecie o kolejnej (dość kontrowersyjnej) twarzy Calvin klein Jeans?

Kendall Jenner nową twarzą Calvin Klein Jeans, fot. instagram/kendalljenner

Kendall Jenner nową twarzą Calvin Klein Jeans - Zobacz zdjęcia>>