Kate Moss dla Topshop - kolekcja 2014

Kate Moss po raz kolejny wcieliła się w rolę projektantki autorskiej mikrokolekcji dla marki Topshop (współpraca brytyjskiej top modelki z popularną sieciówką trwa od 2007 roku). Premiera linii będzie miała miejsce 29 kwietnia w Londynie, a w sprzedaży online pojawi się dzień później. Dlaczego tym razem czekamy na nią wyjątkowo niecierpliwie? Akcja została wzmocniona kampanią reklamową, która przypomina skalą działania przed premierą oscarowego filmu. Kanały social media szaleją w gorączce oczekiwania, powoli do sieci wyciekają promocyjne teasery wideo, a w promocję zaangażowały się najważniejsze tytuły modowe na czele z ELLE i Vogue. To, że tym razem kolekcja będzie czymś wyjątkowym potwierdził też sam Philip Green – właściciel brytyjskiej sieciówki. W informacji prasowej czytamy:

Topshop, aby uczcić wprowadzenie nowej kolekcji przygotowanej we współpracy z Kate Moss, wypuszcza wraz z platformą NOWNESS osiem krótkometrażowych filmów, dających widzom bezprecedensowy wgląd w osobisty świat ikony mody.

Poprzez serię wywiadów z przyjaciółmi oraz znajomymi Kate ze świata mody (tymi, którzy wywarli wpływ na jej karierę i, dzięki którym jest dziś tym, kim jest), udało się stworzyć intymny portret Kate i Londynu, jako epicentrum mody. Filmy zostały nagrane na tle miejsc, które wiele znaczą dla supermodelki. 

Filmy ujawniają Londyn widziany oczami Kate: kulisy pokazu mody Vivienne Westwood, ulubione miejsce spotkań z Bobbym Gillespie i spacer w Holland Parku z Natalie Massenet.

Autorką zdjęć jest uznana amerykańska artystka mieszkająca w Londynie, Leigh Johnson, której udało się zebrać najlepsze historie o Kate, Londynie, Topshopie, stylu i modzie w sposób czasami wzruszający i osobisty.

Co tydzień, w czasie 4 tygodni prowadzących do wprowadzenia kolekcji Kate Moss dla Topshop na stronie Topshop.com będą emitowane kolejne 2 filmy.

Wracając zaś do samych ubrań: w kolekcji można wyszczególnić cztery przewodnie nurty: wakacyjny, z ubraniami kojarzącymi się z egzotycznymi wyspami, causalowy (wręcz piżamowy) do noszenia na co dzień, imprezowy – sukienki koktajlowe i elegancki - z kreacjami na wieczór.

Zachwycają bolerka, ozdobione tysiącami koralików, misterne koronki w boho sukienkach i kwieciste printy. Nie zabraknie też cekinów i haftów. Nonszalancki styl Kate Moss, świetnie podkreślają luźne kombinezony i oversizowe marynarki. Motywem przewodnim są frędzle – znajdziesz je zarówno na błyszczących sukienkach, jak i na kurtkach i żakietach.

Na kolekcję składa się 40 ubrań i dodatków. Zostały one wykonane z wysokiej jakości materiałów, między innymi z jedwabiu (zwróć uwagę na długie, powłóczyste suknie). Każdy detal jest niezwykle dopracowany, a niektóre elementy zostały wykończone ręcznie. Top modelka nazwała swoją kolekcję „Bardziej Kate”. Tytuł nie jest przypadkowy, w Topshopie znajdziemy ubrania wzorowane na tych vintage, które Kate ma w swojej szafie.

W kampanii modelka prezentuje się świeżo i nowocześnie. Ogromną rolę odgrywa światło, które rozprasza się na błyszczących tkaninach. Sesja jest niezwykle ekspresyjna. Fotograf utrwalił ruch frędzli, które tworzą niezwykłe kompozycje. Czternaście poprzednich kolekcji stworzonych przez ikonę mody dla Topshop sprzedało się w błyskawicznym tempie. Czy tym razem będzie podobnie? Będzie lepiej - tak rozbudowana kampania naszym zdaniem przyciągnie do sklepów prawdziwe tłumy.

Kolekcja Kate Moss dla Topshop 2014 już 30 kwietnia w sprzedaży on-line (topshop.com, nordstorm.com, net-a-porter.com) oraz w sklepach Topshop i Nordstorm.

Kate Moss dla Topshop 2014 - cała kolekcja – GALERIA>>