PLNY Lala po raz kolejny zabiera nas do Ameryki. Po Kalifornii, którą mieliśmy okazję podziwiać na zdjęciach z 2014, przyszła pora na równie słoneczną Florydę. W wakacyjnym klimacie marka zaprezentowała nowe t-shirty, topy, szorty, koszule, bluzy i stroje kąpielowe z jak zawsze trafionymi hasłami (które prawdopodobnie niedługo będzie nosiła połowa dziewczyn w Warszawie i nie tylko). Tym razem hasłami przewodnimi zostały: inhale exhale, don’t be a dick, be my hero , what goes around comes around, love to be wet, romance why not, donut state of mind. Dyrektor kreatywna brandu, Elisa Minetti wierna jest DNA marki i jak zawsze stara się połączyć modę z nonszalancją oraz wygodą. Jak czytamy w informacji prasowej streetwear, który tworzy PLNY Lala „urzeka i zachwyca kobiecością”. Czy klientki pokochają nowe propozycje marki, tak jak było z „Warszawską Lalą”?! Zobaczymy!

miejsce: MIAMI , luty 2015
zdjęcia : Łukasz Ziętek
modelka : LALA DALY
stylizacja : Taye Anita & Elisa Minetti
make up : INGLOT
produkcja : Michal Rejent

Kampania PLNY LALA wiosna-lato 2015 - Zobacz zdjęcia>>