Chociaż w sklepach jeszcze trwają wyprzedaże, my powoli przyglądamy się kolekcjom na jesień i zimę 2017/2018. Wiemy już, że w Zarze pojawią się sukienki i kozaki silnie inspirowane Balenciagą, rządzić będą także ostre kolory i asymetryczne kroje. Z kolei Mango na nowy sezon przygotowało bardziej klasyczne ubrania i dodatki. W sklepach hiszpańskiej sieciówki kupicie m.in.: szare marynarki w kratę, które świetnie wyglądają solo i w duecie z szortami w tym samym odcieniu, płaszcze, czerwone tuniki z marszczeniem na rękawach, skórzane spódnice oraz czarne transparentne bluzki. W Mango nie zabraknie także sukienek w stylu boho, które były bazą wiosenno-letniej kolekcji marki.

To wszystko możecie już zobaczyć w nowej kampanii, której autorem jest, zresztą po raz kolejny, sam Mario Sorrenti. Przed obiektywem słynnego fotografa stanęły trzy top modelki: Anna Ewers, Amber Valletta i Freja Beha Erichsen. Część zdjęć Sorrenti wykonał w klimatycznym apartamencie w Paryżu i zestawił je ze studyjnymi, czarno-białymi fotografiami. Za stylizację sesji odpowiadała Aleksandra Woroniecka - szefowa działu mody "Vogue Paris", która (jak domyślacie się z pewnością po nazwisku) ma polskie korzenie.

Kampania Mango jesień-zima 2017/2018 - GALERIA>>