Nicolas Ghesquière nie przestaje zaskakiwać. Najpierw pokazał pierwsze kadry z nowej kampanii Louis Vuitton, której twarzą została... postać wygenerowana w 3D, teraz damskie ubrania francuskiego domu mody reklamuje aktor i raper Jaden Smith. "Series 4" to najwyraźniej odpowiedź projektanta na głośny obecnie temat gender oraz na dyskusję coraz bardziej nierzeczywistym wyglądzie modelek i ich roli w świecie mody. W pierwszej części kampanii pomógł my japoński artysta zajmujący się grami komputerowymi - Tetsuya Nomura (współpracujący z firmą Square Enix). To właśnie Nomura "ożywił" i ubrał w firmowe ciuchy bohaterkę Lightning z „Final Fantasy”. W drugiej odsłonie kampanii Louis Vuitton, syn Smitha Willa stanął (w spódnicy i bluzce z frędzlami) przed obiektywem Bruce'a Webera wraz z Rianne Van Rompaey, Sarah Brannon i Jean Campbell. Stylizacją tej części zajęła się Marie-Amelie Sauvé. Nowa reklama brandu to także fotografie autorstwa Juergena Tellera z udziałem Fernandy Ly i Doony Bae.

Kampania Louis Vuitton wiosna-lato 2016 - GALERIA>>