Kiedy awangardowy artysta jak Jeff Koons (który dla jednych jest objawieniem, dla innym - po prostu biznesmenem) łączy siły z takim domem mody jak Louis Vuitton, musi być o tym głośno. Ich nowy projekt, który ruszył pod hasłem "Masters", jest od miesiąca głośno komentowany w mediach. W efekcie współpracy powstała seria torebek i akcesoriów z reprodukcjami dzieł mistrzów malarstwa (więcej na ten temat pisałyśmy tutaj>>).

Teraz w sieci pojawił się lookbook i kampania, promujące kolekcję Louis Vuitton & Jeff Koons. W katalogu torebki z "Mona Lisą" czy plecaki z obrazami Rubensa reklamuje Valery Kaufman. Modelkę na tle prac Koonsa z cyklu “Gazing Ball” sfotografował Dario Catellani. Do kampanii francuski dom mody zaprosił z kolei aktorkę i ambasadorkę marki - Alicię Vikander. Na kosmicznych zdjęciach autorstwa duetu Mert & Marcus towarzyszy jej sam Jeff Koons.

Kampania i lookbook Louis Vuitton & Jeff Koons - GAELRIA>>